31 Temmuz 2009 Cuma

Şşşşşşşşşşşşştttt

Yazmak terapimdi ya hani benim, abuk sabuk da olsalar bir iki kelime yazınca hafiflerdi ya sıkıntım... Bu sefer öyle değil galiba.. Yazmanın iyileştiremeyeceği bir şey hissediyorum bu sefer..

Hiçbir şey yapmak istemiyorum bir süre.

Biliyorum nankörlük ediyorum, biliyorum insanlar kat kat zor şeyler yaşıyorlar ama kendimi iyi hissetmeyi başaramıyorum bu sefer...

Yakın zamanda daha büyük bir mutsuzluğun beni beklediğinden de eminim hem! Pollyanna olmayı da beceremiyorum.. Olsam kaç yazar, başıma gelecekleri bildikten sonra..

Bir süre sesim çıkmayacak. Merak eden olur mu bilmiyorum, merak etmez onu biliyorum!

Belki bir gün, belki 1 hafta sonra dönerim. Kendimi iyi hissettiğimde dönerim demiyorum o çok zaman alacak bu kez..

Ne zaman yazmanın beni rahatlatacağını hissedersem o zaman buralarda olurum. Ama bir süre yokum...

(zaten hiç yokmuşum ki!)

17 kişi de demiş ki:

RedPharos dedi ki...

ben taze taze dönmüşken sen nereye kayboluyorsun yav :( ancak başladıydım tekrar güzel güzel okumaya...

söyle o canına benim canımı sıkmasın hemen düzelsin... hih

erspek dedi ki...

Keyfinin yerine gelmesi için güzel müzikler önerebilirim :) Hatta bloğa bir sürü yazdım. Belki bir faydası olur.

sLn dedi ki...

@RedPharos

Sen gelince oku diye ben bol bol yazı biriktirdim canım, sen onları oku, kaybolma sırası bende bu kez..

sLn dedi ki...

@ erspek

müzik güzel fikir ama ben canım sıkkınken canımı daha çok sıkacak ne varsa gidip onları bulurum genelde. Dur bir seninkilere göz atayım :)

Serzeniş Meraklısı dedi ki...

görüşmek üzre selin... umarım planladığın şekilde, yararlı bi şekilde geçer bu süreç... özleriz ya, karamsar olma :p

bi dost dedi ki...

hayrlısı olsun. şunu yap bunu yap demycem, hiç bişey yapma ancak öyle geçiyor:) merak ederim, çabuk dönmeni diliyorum..

beenmaya dedi ki...

hiç yok musun emin misin buna. varsın sen bizim için hem de tüm varlığınla...

zaman zaman ihtiyaç duyuyoruz hepimiz böylesi kısa molalara. lütfen dikkat et kendine ve merakta bırakma bizi. iyi ol ve hemen gel...

Orijinal Delikanlı dedi ki...

yaz gelince herkez bir yerlere uçuyor...

melankolikdeli dedi ki...

e kardeşin de yazmıyor :/ ikinizi de döveceğim bak aaa :D bekleriz biz (:

a.nur... dedi ki...

Biz bekleriz Selin.
Merak ederdik, evet.
Varsın birileri merak etmesin, biz bize yeteriz!(klişe belki ama doğru her klişe gibi)
Kendini toparla ve dön hemen.
Biz beklemesek blogun bekler, alıştırdın onu da:)

sLn dedi ki...

@ SeMe

Umarım beklediğim kötü şeyler yerine güzel bir şeyler olur da kolaylıkla atlatırım bunu da..

sLn dedi ki...

@ bi dost

Ben de hiçbir şey yapmayınca o duruma öyle ya da böyle alışıldığını öğrenmiştim zamanında.. Yine aynı durumdayım, yine aynı şeyi yapalım bakalım ne olacak..

sağol canım.

sLn dedi ki...

@ Beenmaya

Sağol canım.. Mola vermek mi iyi yoksa inat etmek mi bilmiyorum ama canım bir süre hiçbir şey yapmak istemiyor. Belki iyi gelir hiçbir şey yapmamak..

sLn dedi ki...

@ orjinal delikanlı

keşke benim de sebebim yazın gelmesi olsa..

sLn dedi ki...

@ melankolik deli

bir süre uzak kalmak sanırım iyi olacak. Bakarsın yarın kızarım kendime, üst üste 5 tane yazı yazarım.. Yaparım ki...

sLn dedi ki...

@ a.nur

En son kalbimin böyle kırılmasının üzerinden 2-5 sene geçti ve hala her sabah aynı sızıyla uyanıyorum. Galiba ben kendini toplamayı beceremeyenlerdenim.. Hâlâ aynı yerdeyim, bir adım ileriye gidemiyorum. Sanırım temiz bir dayağa ihtiyacım var..

RaMa dedi ki...

yazmanın rahatlatmadığı anları bende yaşadım halada yaşıyorum
ama rahatlatsn diye çabalıyorum kendi kendime
umarım senin için çabuk düzelir

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?