29 Ağustos 2009 Cumartesi

22 sene önce bugün..

Son yıllarda en iyi öğrendiğim şey "zaman"ın kesinlikle bir anlam ifade etmediği..

Uzun yıllardır tanıdığım insanların bana kısa zamandır tanıdıklarımdan çok daha uzak olması zamanın anlamsızlığının kanıtlarından biri benim için...

Şöyle bir düşünüyorum, 2006 senesinde hayatıma dahil olmuş bir adamın senelerdir yakınımda olan onlarca insandan fazla şey ifade ettiğini fark ediyorum.

Bugün o bahsettiğim adamın doğum günü!

Gerçek iyi niyetle riyakarlığı birbirinden ayırmayı öğreniş sürecime en çok katkısı olan insanlardan biri o. Normal bir insanın "yeter be" diye bağıracağı noktada hâlâ sabırla beni dinleyen insan. Birileriyle konuşmaya ihtiyaç duyduğumda aklıma en önce gelen insanlardan biri olsa da genelde dinlemeyi seven, ben soru sorduğumda konuyu değiştiren insan :)

Anlatılmaz hani bazı şeyler, o 3 senede paylaşılan şeylerin ne çok anlamı olduğunu bilmek için sLn olmak gerekir, sRknnn olmak gerekir, İlkay olmak gerekir, Arif olmak gerekir, Emre olmak gerekir vs. galiba.

Bir insanın gerçekten dostun olduğunu hissetmek..
Önemsendiğini bilmek, aynı şekilde önemsemek..

Geçen doğum gününde söz vermişim. Hayatın boyunca her doğum gününde sana Ortaköy-Taksim akşamı/gecesini hatırlatacağıma dair bir söz...

Tutayım mı sözümü :)

Geçen 3 yıl bir yandan hayatımın en sinir bozucu dönemi olsa da bir yandan çok sevimli anılar biriktirmişim, onu fark ediyorum. Bu anların pek çoğunda sen varsın/siz varsınız. Bence bu tesadüf olamaz :) (sanki başka herhangi bir şey tesadüf olabilirmiş gibi :p )

Kendimi bundan 20 sene sonra da İstiklal'de bir aşağı bir yukarı yürürken hayal ediyorum ve tek başıma yürümeyeceğimi biliyorum :) İstiklal'de gitmemizi bekleyen tuhaf kafeler ya da kahveler ne yapar bizsiz?

Sevimsiz şeyler yaşıyorum, sevimsiz şeyler görüyorum.. Yarın sabah yanımda kimler olacak bilmiyorum. Kimlerin olmasını istediğimi de zaman zaman bilmediğimi fark ediyorum. Ama kesin olarak olmasını istediklerim arasındasın, onu biliyorum!

Yarın öbür gün çocuğum falan olursa o çocukların dayıya ihtiyacı olacak ve benim bir erkek kardeşim yok biliyorsun :p

Sevimsiz ihtiyarlar olacağız biz, çevremizdeki çocukların müzik zevklerine laf edeceğiz, yaşımıza başımıza bakmadan spoiler peşinde koşacağız, İstiklal'de yanımızdan geçen gençleri süzeceğiz, onlar bizden nefret edecek... Ben kendime aşağı yukarı buna benzer bir hayat tasvir ediyorum kafamda. Bu sevimsiz ihtiyara tahammül edecek arkadaşlar lazım olacak biliyorsun :)

Gerçekten arkadaşım olarak gördüğüm insanlar çok fazla değildir, fazla olmasını da istemem zaten. Azdır hayatımın her anında yanyana olmayı istediğim insanlar yani. Ama sen kesinlikle olmalısın! 30 senelik arkadaşlar olduğumuzda hâlâ gülümseyerek hatırlamalıyız geride bıraktıklarımızı.

Hayatın bir kırılma noktası var mı, bir anda işler değişmeye başlar mı bilmiyorum. Ama kendim için bir şeylerin yolunda gitmesini ne kadar çok istiyorsam senin için de o kadar çok istiyorum. Hadi artık, şikayet ettiğimiz günler geride kalsın, güzel şeyler anlatalım biraz da!

Yeni yaşında her şey güzel olsun, "yirmiiki" güzellikler getirsin sana. Yeni yaşında sadece yolda karşılaşmayalım mümkünse :)

Doğum günün kutlu olsun!

Çok mutlu ol..

İyi ki varsın hajım!

...


5 kişi de demiş ki:

sRkn dedi ki...

sen her doğum günümde yazacak mısın böyle kuzum :)
kötü alıştırdın beni.
saat 00.01 olduğunda yazımı blogta görmeyince hemen çemkirmeye başladım :P
hayat sen ve senin gibi iki üç arkadaş sayesinde güzel, dünya sizin sayenizde daha yaşanabilir bi yer.

sadece yolda karşılaşma mevzusu olmasın tabi.
o an hayata lanet ettiğim anlardan biriydi işte.
neyse iyi ki varsın iyi ki tanımışım seni.
sen varken ben biliyorum ki her 29 ağustos da beni hatırlayacak 1 "arkadaş"ım var :)

efsa dedi ki...

Mutlu yıllar dileyelim o zaman, kocaman. :)

sLn dedi ki...

@ sRkn

:))

var var olmaz mı :) evde misafir olduğu için doğum günü kutlamasını biraz geciktiriyor olsa da var :)

Bir daha kutlu olsun doğum günün :)

sLn dedi ki...

@ efsa

teşekkür ederiz :))

sRkn dedi ki...

teşekkür ederim efsa :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?