14 Ağustos 2009 Cuma

Her suskunluğun sonu olmalı..

Susmak gerekir bazen..
Ama hiçbir sessizlik de sonsuza kadar sürmemelidir.

Normalde olumsuz düşünen insanlar olmasak bile herkesin ayrı bir hassasiyetle yaklaştığı konular/insanlar vardır di mi hayatında?
Daha kırılgandır di mi bazı şeyler karşısında?

Normalden daha hassasım ben de bazı şeylere. Yanlış anlamaya daha fazla meyilliyim, küçük şeylere büyük anlamlar yüklemeye.. Aynı zamanda canımı sıkan her şeyi unutmaya da diğer durumlardan daha istekliyim. Böyle işte..

Yanlış anladıklarım..
Yanlış yorumladıklarım..
Aslında bir şeylerin düşündüğüm gibi olmaması..
Son olarak da sakinleşme dönemi.
İç hesaplaşmalarım, bitmek bilmeyen sorularım, almayı umduğum cevaplarım, aldığım cevaplarım, kendi kendime kızmalarım.. Böyle böyle geçen bir dönemdeydim, hâlâ tam bitmedi belki ama daha iyiyim.

Neyse işte, buralardayım ben.. Yazmayı beceremiyorum şu an ama buralardayım.

*Bir de teşekkür borcum var, hani "bu da geçecek" diyecek insanlara ihtiyaç duyarız ya bazen, sorularıma cevap beklediğim dönemde bana umut veren Beenmaya'ya teşekkür borcum var.. O iyi ki var!

4 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

"bende öyle aynı şekilde yani hala tam olarak bitmedi belki ama daha iyiyim"

ve işte sırf bu yüzden, aynı dönemlerde benzer şeylere yaşamamız yüzünden içinden bulunduğun durumu, hislerini, geçmişe ve geleceğe dair düşüncelerini, kendinle hesaplaşmalarını aklındaki ve yüreğindeki herşeyi az buçuk kestirebiliyorum...

diyorum ya daha iyiyim diyebilmek bile en zor evreyi atlattığının ve iyi olacağının göstergesi. senden bu cümleleri duyduktan sonra gönül rahatlığıyla ortadan bir süre kaybolabilirim. sıra bende yani :)))

ve şunu sakın unutma ben teşekkür edilecek hiçbirşey yapmadım. ben içimden geleni, değer verdiğim bir insanın her şekilde yanında olduğumu bilmesini istedim sadece hepsi bu :)))

döndüğümde çok daha iyi olacaksın söz mü :))

gribulut dedi ki...

bazı dönemlerde hiçbir şey yapamıyorsun. ama bu dönemler daha kötü geçiyor yapıcak birşeyler bulmak lazım yazı yazmasanda başka bir uğraş şart. :) yaşasın hayat ve hayatın tadı :)

monochromatic dedi ki...

''Hayat biz planlar kurarken, başımıza gelenlerin toplamdır.'' demiştir üstad Lennnon.Harekete gecen planlar değil, sen olmalısın ayrıca.)

efsa dedi ki...

bende böyle bir dönemdeyim yine. dinginleşme arada alevlenip tekrar coğalma falan...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?