27 Ağustos 2009 Perşembe

Meraklı

Gece gece aklıma iki soru takıldı.

"Bir insan beni neden sever?"

"Bir insan beni neden sevmez?"

Kendinize ne kadar objektif yaklaşırsanız yaklaşın bunlara cevap bulması epey zor galiba.

"Ben olsam sLn'i neden severim?"

"Ben olsam sLn'i neden sevmem?"

Bazı insanlar bende ne görüyor da beni seviyor? Onların gördüğü ama diğerlerinin göremediği şey ne? (ve hatta benim de göremediğim)

Tuhaf meraklarım vardır benim, bu gece de bunu merak ettim.

Siz hiç merak etmez misiniz böyle şeyleri?

15 kişi de demiş ki:

diamandi dedi ki...

etmez miyiz bütün keşmekeş de bundan değil mi zaten... uzun uzun bakarım bazen aynaya kimsin sen hatta niyesin diye... aslında günlerdir hesaplaşmam buydu.. o kadar tesadüf oldu ki şaşkınlık içindeyim.... teşekkür ederim yine böyle yaptığın için bana :))) şimdi gel de uyu...

wmina | queen elisabeth dedi ki...

Bana bir zararı olana kadar tüm insanları severim ben o yüzden sLn'i de severim ;)

hep başıma da bu iyi niyetten gelir allah seni inandırsın...

tmrshl dedi ki...

merak ne güzel şey güzelşey merak :)) (bu yorum yapacaklarını belki aklından geçirdin ama yapmasalar iyi olur dedin ama ben yapmak istedim :))) gülücüğün sonundadaki ) işaret parantezi kapat işareti :))

beenmaya dedi ki...

az önce Bekriya'nın yazısını okudum da ona da yazdım hani bir şarkıda söylendiği gibi "sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir" diye :))

ki nedensizlik de bir neden sayılabilir kimine göre :)))

bi dost dedi ki...

biz de ederizz, yalnız değilsin :)) ben sLn'i neden sevdiğimi söylemek istiyorum örtmenim! arkadaş canlısı, iyi kalpli, tertemiz, şirin tatlı bi kız yaw, nası sevmem:)

melankolikdeli dedi ki...

"sevmek suç mu ?" - "seni sevmeyen ölsün"

uzar gider... (: sinirlendirme bizi :p :D

sLn dedi ki...

@ diamandi

Kim olduğumu, ne işe yaradığımı, neden buralarda olduğumu çok sık sorguluyorum zaten ama bu sefer olaya kendi tarafımdan bakmadan insanlar için neden anlam ifade ettiğimi ya da etmediğimi merak edesim geldi :)

Merak insanın doğasında var di mi ;)

sLn dedi ki...

@ wmina | queen elisabeth

Kesinlikle iyi niyetin fazlası zarar :) Dengeyi tutturmak lazım ama başarması zor... Yine de insanlara ön yargı yerine sevgiyle yaklaşmak güzel şey be :)

sLn dedi ki...

@ tmrshl

Reklam sinir bozsa da merak güzel şey :)

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Son zamanlarda o nedensiz sevgilere pek rastlayamıyorum, o yüzden bir sebep arıyorum herhalde her şeyin altında :)

sLn dedi ki...

@ bi dost

Yirim seni bebek :D ben de bi dost'u seviyorum, evet evet seviyorum :))

sLn dedi ki...

@ melankolikdeli

iyi be tamam, bir şey demedik :))

diamandi dedi ki...

kesinlikle var olmazsa olmazlarımızdan biri hatta.... ah merak ahh yani hatta...

CaRtMaNtR dedi ki...

İnsan kurduğu arkadaşlıklarda ya kendine benzeyenleri yada kendindeki eksiklikleri tamamlayan insanları kendine yakın görür. Yada en azından bana öyle geliyor.

Ama bu nedendir niçindir o kısmını çözmek biraz zor. O nedenle bu konuyu çok düşünmek ne kadar iyidir emin değilim :D

Güllerevurgunum dedi ki...

yaw selin amma çok insanlara takıldın...seni sevmeyen ölsün, sevenler sana yeter :)

acilen sana 6 ay tatil yazıyorum..rutin hayatından uzak bir yerlerde geçirelecek bir tatil :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?