22 Ağustos 2009 Cumartesi

Vazgeçemezmişim

Kısa bir süre önce mimlenmiştik, vazgeçemeyeceklerimizin neler olduğunu sormuştu Persona noN grata. Ekleyeceğim fotoğrafları kendim çekeyim diye düşündüğüm için bu güne kadar yazmayı erteledim. Durumlar uzun bir süre bu işi yapamayacağımı gösterdiği için benim yazım resimsiz olacak. Google images'tan bulduğum resimleri eklemeyi düşündüm elbette ama bulduklarımın hiçbiri aradığım gibi değildi..

Başlayalım bakalım.

* Fenerbahçem.

*İstanbul.

*Tabi ki "İstiklal"!

*Okumak.

*Kitaplarım.

*Sinema.

*Müzik! (Long live Rock'n' Roll!)

*Yazmak.

*Tiyatro.

*Kola.

*Nescafe. (3'ü bir arada-bol kahve :p)

*Ortaköy.

*Vişneli soda.

*Dizilerim: House, Lost, Fringe, Heroes, The Simpsons, South Park...

*Gözüm gibi baktığım ve kimseyle paylaşmak istemediğim filmlerim :)

*Her ay veya her hafta düzenli olarak aldığım dergilerim. Hayatımın sonuna kadar alacakmışım gibi geliyor bazen :)

*Yağmur!

*Sevdiğim bazı insanlar...

falan filan işte :)

Persona non grata'mıza teşekkürler!

:)

2 kişi de demiş ki:

Philly dedi ki...

Fenerbahçe, İstanbul ve İstiklal bu üçünden vazgeçilmez zaten :)

a.nur... dedi ki...

Ben teşekkür ederim efendim:))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?