20 Eylül 2009 Pazar

Bayram kazığı mı?

Bayram tatilinde rahat rahat blog yazarım diye seviniyorum, sonra bir bakıyorum ki blogger açılmıyor.

DNS ayarlarını yapmış olmama rağmen blogger'ı açamıyorum. Oysa ki youtube'a ve bugün yasaklanan Lastfm ve Myspace'e rahat rahat giriyorum. Tek giremediğim site bana en çok lazım olan site...

Merhaba Vtunnel'le uğraşma günleri!

Merhaba Tunnel'lerin saçma sapan reklamları!

Uffffffff

Yine ne istediler bu sitelerden?!

4 kişi de demiş ki:

raay dedi ki...

tayyip sorunsalı

mustafa tr dedi ki...

Aslında sorun Türkiye'den kaynaklanmıyor sanırım. DNS'leriniz open dns ise Open dns'den kaynaklanabliyormuş, bir de blogger'ın kendisinde sorun varmış. Can sıkıcı ama geçici bir şey.

sLn dedi ki...

Vallahi anlamadım ben de sorunun ne olduğunu ama dün sitelere toplu katliam yapılınca korktum açıkçası, geçen seferki blogger yasağından önce de blogları bu şekilde açamıyorduk :-/ İnşallah geçici bir şeydir.

BlueSilence dedi ki...

hosts dosyasını değiştirmek daha etkin bir çözüm.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?