7 Eylül 2009 Pazartesi

Her zaman istediğini elde edemesen de...


En sinir bozucu olduğu dönemlerde bile minik güzel anlar barındırıyor hayat içerisinde. Her şeyden bıkmışken, hiçbir şeye halim yok sanırken kendimi güzel sakin bir yürüyüş sayesinde şahane hissedebiliyorum mesela.

Yürüdüğüm yolun sonunun beni çok özlediğim 2 güzel insanın yanına götüreceği fikri mutlulukla doldurabiliyor içimi.

"Niye her şey daha iyi olmuyor?" sorularıma dinlediğim şarkının cevap vermesi beni gülümsetebiliyor.

"You can't always get what you want" diye durmadan tekrarlıyor dinlediğim şarkıda. Her zaman istediğimi elde edemem tabi demeye başlıyorum içimden ama bu durum bile canımı sıkmıyor. Her şeyin istediğim gibi gittiği bir dünyanın mümkün olduğunu zaten sanmıyorum, olsa da ne kadar keyifli olacağı konusunda endişelerim var aklımın bir köşesinde.

Yabancısı olduğum bir okulun kampüsünde sağıma soluma bakınarak yürürken "hıh, benim okulum daha güzel" diye geçiriyorum içimden, sonra gülüyorum halime. Canımı sıkan bütün durumların bir gün biteceğini biliyorum. "Nasıl geçecek?" sorusunun bir gün yerini "Nasıl geçtiğini anlamadım" cümlesine bıraktığını biliyorum mesela. Hep öyle olmuştu ya hani, yine olmayacak mı?

Günlerimi nefret ettiğim insanlarla geçiriyor olabilirim ama onların yanında sevdiklerim de var. Bu da yaşanması gereken bir şeymiş, yaşıyorum ve bitecek.

Hem ne diyor şarkı:
"You can't always get what you want"

Sonra da diyor ki:

"But if you try sometimes well you might find
you get what you need"

:)

*Şarkı Rolling Stones'dan.

6 kişi de demiş ki:

beenmaya dedi ki...

sonbahara rağmen bu farkındalık hali pek güzel, pek içten, pek kıskanılası...

ve de bilmek; sen bıraksan bile hayat bir şekilde bırakmıyor senin peşini :)))

CaRtMaNtR dedi ki...

Her zaman olmasada zaman zaman hayatta istediğinin olması gerekiyor. Devam edecek enerjiyi başka türlü toplaması zor oluyor.

buraneros dedi ki...

Çok bilge bir yazıydı... Farkındalık süper... Uslup sıcacıktı; sabahın keyfine pek yakıştı:) Teşekkürler.

sLn dedi ki...

@ beenmaya

galiba beni en çok mutlu eden şey o "sonbahar".

bırakmıyor hayat sahiden, ben her pes ettiğimde tutup çekiyor kolumdan, "heey daha bitmedi" diyerek :)

sLn dedi ki...

@ cartmantr

Arada bir olsun, her zaman olmasına gerek yok bence. güzel olan tarafı arada bir olması zaten :))

sLn dedi ki...

@ buraneros

:)

Bu yorum da tıpkı öncekiler gibi kocaman bir gülümseme bıraktı yüzümde :) Asıl ben teşekkür ederim o yüzden.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?