23 Eylül 2009 Çarşamba

Öğretmenin bir günü

Gözlem stajından sonra yazdığımız staj raporunda gözlemlediğimiz öğretmenin bir gününü anlatmıştık. Büyük kısmı uydurmaydı tabi...

Bugün yanımda bir stajyer olsaydı ve beni izleseydi staj raporuna şunları yazacaktı: (Tabi o da bir şeyler uydururdu muhtemelen.)

8,30 Dershaneye geliş.
Diğer öğretmenlerle buluşma, bayram tatili üzerine kısa bir konuşma.
Markete gidip değişik türde kahveler alma.
Değişik kahveleri bir arada tüketme. (Bir elimde nescafe diğer elimde Türk kahvesiyle dolaştım bir süre.)
Fal geyiği.
Boş boş oturma.
Öğle yemeği.
Biraz daha boş oturma.
Dedikodu.
Çay.
Geyik muhabbeti.
Yine çay.
Öğretmenler arası dedikodu.
Öğretmen-veli arası dedikodu.
Öğretmenler arası dedikodu.
Öğretmenler odasına geçiş.
Biraz da orada geyik muhabbeti.
Eve dönüş.

Öğrenciler olmayınca günler sıkıcı geçiyor böyle :p

(Blogger'a yine girilemiyor ya, kendi kendime konuşuyormuşum gibi hissediyorum...)

2 kişi de demiş ki:

beisa~ dedi ki...

merak etme, ben okuyorum :)

ve o staj günlüklerinden bi tanesi de benim başımda şu an, sallamam gereken 11 günüm kaldı, yup! :p

beisa~ dedi ki...

merak etme, ben okuyorum :)

ve o staj günlüklerinden bi tanesi de benim başımda şu an, sallamam gereken 11 günüm kaldı, yup! :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?