27 Eylül 2009 Pazar

Süper öğretmen

Çocuklar konunun ismini söylediğimde daha önce görüp görmediklerini hatırlayamadılar. Türkçe ismini söyledim yine hatırlayamadılar. Bu kez anlasınlar diye Türkçe olarak konuyu anlatmaya başladım. Konuyu açıkladım, örnekler verdim, sonuna kadar dinlediler. Bir şey söylemelerini bekleyerek baktım. Arka sıradan şöyle bir ses geldi:

"Öğretmenim siz Türkçe de mi biliyorsunuz?"

Sonra yandaki arkadaşına döndü, "Hem Fransızca hem İngilizce öğretmeni, hem de Türkçe biliyor vay beee."

Gülsem mi bilemedim :)

Şaşırdığı şey Türkçe dil bilgisi konusu anlatmamdı tabi ama ifade şekli tuhaf oldu biraz.

Coğrafya anlatmayı düşünüyorum, biraz da ona şaşırsınlar :))

3 kişi de demiş ki:

Davudi dedi ki...

wowww...multi functional, like a swiss knife :))

Güllerevurgunum dedi ki...

bence sen bu öğretmen anılarını ufak ufak not et ve başka bir blog ta yayınla...süper şeyler çıkacaktır :)

sLn dedi ki...

Aklıma böyle şeyler sokma ama benim :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?