3 Ekim 2009 Cumartesi

Bu aralar

İyi hissediyorum bugünlerde.

Ne zaman bir şeylerin iyi gittiğini söylesem bozulacakmış gibi gelir, çoğunlukla da öyle olmuştur ama yine de vazgeçemiyorum söylemekten galiba.

Canımı en çok sıkan şeylerden birinden kurtuldum, o yüzden rahatlamış hissediyorum. Bir yandan da kendime kızıyorum. Bunca zaman gereksiz şeyler yüzünden kendimi bu kadar yorduğum için.

Sonra o gereksiz şeyleri atıyorum kafamdan.

Son birkaç yıl içinde canımı sıkan ne varsa hepsini düşünüyorum. 10 sene sonra geriye baktığımda içine ettiğim bu günler yüzünden pişman olma ihtimalimi düşünüyorum. Kendimi bu kadar üzmeme değip değmediğini düşünüyorum.

"Ne için" diye soruyorum kendime. Bunca zaman ne için üzdüm kendimi? Ne içindi bütün mutsuzluklar? Kendimden ve başkalarından kaçışım? Ne içindi ve niçin devam ediyorum hâlâ?

Bir süre kızıyorum, sonra bütün kızgınlığımı atıyorum kafamdan. İyi hissediyorum kendimi. 10 dakika sonra bozulabileceğini biliyorum ama yine de iyi hissediyorum.

Biraz zorlamadan olmuyor, o zaman zorlayalım bakalım..

4 kişi de demiş ki:

ayşa dedi ki...

banada hep öyle gelir. sanki herşey çok güzel olunca kötü bşy olabilecekmiş gibi her an..

beenmaya dedi ki...

umarım o iyi hissetme kısmı hala devam ediyordur :)))

sLn dedi ki...

@ ayşa

bir şeylerin iyi gitmesine alışkın değiliz herhalde :)

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Şükürler olsun ki devam ediyor :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?