10 Ekim 2009 Cumartesi

Masalımız kitaptakine benzemiyormuş


Yokuş yukarı deli gibi koştururken ayakkabımızın tekinin geride kaldığını fark ettiğimizde ve almak için geri döndüğümüzde ayakkabıyı beyaz atlı bir prensin elinde görmeyi biz de hayal ederdik tabi.

Ama ne oldu?

Geri bir döndük zavallı ayakkabı yol ortasında bir başına duruyor..

Zavallı biz de tıpış tıpış geri döndük, o zavallı ayakkabıyı yolun ortasından aldık. Yolun kenarında durup 5 dakika güldük, kendimize gelince iş yerimize doğru koşmaya devam ettik..

Bir Cinderella kadar olamadık di mi?

Olamamışız.

Demek ki topuklu ayakkabıyla yokuş yukarı koşturmak hataymış.. Bizi bulmak için bütün ülkeyi dolaşacak bir prens yoksa ayakkabı düşürmenin de bir anlamı yokmuş.

Yahu o değilde ayakkabıyı düşürmek nasıl bir şeydir :))

Ayakkabı camdan olsaydı biri gelir getirirdi, evet kesin getirirdi. Bütün olay ayakkabının camdan olmasında :p

Not: Başlık Şarap grubundan, karikatür Selçuk Erdem'den.

12 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

ben FF'te diyeceğimi dedim :P

StummScream dedi ki...

Masallar da yaşamak dedikleri böyle birşey olsa gerek =))

beenmaya dedi ki...

valla içten içe bu duruma düşme korkusundan mıdır nedir 32 yaşıma geldim hala topuklu ayakkabı giymiş değilim :))

sLn dedi ki...

@ deli

doğrudur :)

sLn dedi ki...

@ stummscream

Kendini masallarda yaşıyor sanırken aslında yaşamadığını öğrenmek oldu benimki daha çok :p Bir döndüm arkada ne prens var ne başka bir şey :D

sLn dedi ki...

@ beenmaya

:)) En iyisi valla :)

Bilgicelli dedi ki...

Karikatür çok hoştu.Çok samimi ve güzel bir yazı olmuş..

NiRvAnA dedi ki...

Topuklu ayakkabı hem de camdan :D
Pek ilgi çekici değil açıkçası,hele ki imf başkanları ve devlet liderleri için :D bu ayakkabı bir tutarsa cukkk!diye oturur
Öte yandan beni bağışla gerçekten topuklu ayakkabıyla merivenlerden yukarıya koştunuz mu? :p

CaRtMaNtR dedi ki...

Uyuyan güzel masalına kendini kaptırıp işe geç kalmaktan daha iyi bir masallara kendine kaptırma senaryosu olmuş bu :D

sLn dedi ki...

@ Bilgicelli

Teşekkürler:)

sLn dedi ki...

@ Nirvana

Merdivenden değil ama yokuştan yukarı doğru koştum, evet :))

sLn dedi ki...

@ Cartmantr

Uyuyan güzel masalını da istiyorum aslında, 100 yıl uyusam şöyle fena mı olur :p

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?