9 Ekim 2009 Cuma

Problem

Birinci kişimiz ikinci kişi ona bir adım geldiğinde bir adım geriye gidiyorsa...

İkinci kişimiz birinci kişi ona bir adım geldiğinde aynı yerde duruyor, diğerine karşı yeni bir adım atmıyorsa...

Bu iki kişinin birbirlerine doğru attıkları ya da atmaya çalıştıkları adımlar hep farklı zamanlara denk geliyorsa...

Kişilerimizin ortada buluşma ihtimali var mıdır :)


7 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

ve bu iki kişiyi mehter marşıyla uğurluyoruz :D

sLn dedi ki...

Ortada buluşma şansları nedir dostum ondan haber ver :p

Orijinal Delikanlı dedi ki...

tabiki
biri adım attığında
3. bir kişi durana çarparsa kazara buluşmuş olurlar...

atmışken 2 adım birden at olsun bitsin...

Davudi dedi ki...

İkinci kişi hiç adım atmasın böle sabit dursun. Birinci kişi emin adımlarla ilerlemeye devam etsin. Sonunda birinci kişi ikinceye yetişmiş olur ve orda okkalı bir tokat vurur ikinci kişiye . Neden bütün adımları bana attırdın, neden her şeyi devletten bekliyorsun, bir iki adımda sen atsaydın ya deyip geri döner, rahatlamış bir şekilde :))

a.nur... dedi ki...

Buluşma ihtimalleri %100 dür sLn.
Adımlar bir yerde mutlaka kesişir...

umidim dedi ki...

Havuz problemi gibi olmuş.

Kolaylıklar

beisa~ dedi ki...

denedim, buluşuyorlar :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?