18 Ekim 2009 Pazar

Saçmalık

Herkes büyüyor zamanla birlikte ama bazıları sadece bedenen büyüyor.

Artık sorumluluklarının bilincinde olduğunu düşündüğün yaşını başını almış insanlar öyle komik şeyler yapıyor ki şaşıp kalıyorsun. Aslında bir yerde bir çatlaklık olduğunun farkında olsan da aklının bir köşesi durmadan "yok artık, o kadar da değil" diyor sana. Sonra bir bakıyorsun saçma sapan bir olayın orta yerinde kalmışsın.

Beyni büyüyememiş insanlarla yaşamak zor. Dünyanın en şahane insanı benim demiyorum tabi ki. Ama reşit sayılan, eğitimli, iş-güç sahibi insanların 7 yaşındaki çocuklar gibi davrandığını görünce bir durup düşünmeden edemiyorum.

Düşünüyorsun.
Sen de o yaşta oldun. Herkes oldu, tanıdığın herkes. Ama bir gerizekalı gibi davranmadınız hiçbiriniz!

Bazen böyle insanlarla muhatap olmak canımı sıkıyor. Deli deliyi çekiyor biliyorum ama bu kadar da dip noktadakini çekmemeliyiz diye düşünüyorum. Evet geri kalanlar da deli, aklı başında sayılmayız hiçbirimiz ama bunun kadar da değiliz diyorum kendi kendime.

Saçma sapan insanların yaptıklarının sorumluluğunu hissetmek canımı sıkıyor, aklı fikri başka şeylerde olduğu için söylenenleri farklı yerlerinden anlayan, sonra da suçu başkalarına atmaya çalışan insancığa üzülmek istiyorum, üzülemiyorum. Canım sıkılıyor.

Yanlış giden her şeyi düzeltemeyeceğimi biliyorum ama önüme her çıkan yanlışlığa bir şekilde müdahale etmek zorunda hissediyorum kendimi.

Sanki dünyayı ben kurtaracakmışım gibi!

Fazlasıyla saçma geliyor bazen olup bitenler. Bütün bu saçmalıklar niye beni buluyor diye düşünüp sinirleniyorum ama herkesin benzer şikayetleri olduğunu da biliyorum.

Ben keyifli olmaya çalıştıkça birileri bir şekilde keyfimi kaçırmanın yolunu buluyor.

En azından 3 gün sonra bu saçmalıkların tamamen aklımdan silinip gideceğini biliyorum. Biter her şey değil mi? Saçma sapan insanlar yüzünden can sıkmaya ne gerek var hem?

10 kişi de demiş ki:

rectoa dedi ki...

beden yaşıyla zeka yaşı doğru orantılı gitmeyenlerle ben de karşılaşıyorum, hatta aynı ortamda oluyorum bazen. geçenlerde de yaşadım.

fazla takmayacaksın. hakettikleri cevabı vereceksin, içinden atacaksın. bırak onlar düşünsün. sen niye üzeceksin kendini.

sLn dedi ki...

üzülmek değil de bir şekilde hayatıma etki ediyor olmaları canımı sıkıyor galiba.

Dark Butterfly dedi ki...

Bence böyle akıl yoksunu pek muhterem kişilerle senin gibilerimiz karşılaşalım ki,zekasal evrimlerini tamamlıyamadıklarını belirterek topluma bi faydamız dokunmuş olur,belli mi olur belki de sayemizde nesilleri tükenir:)

NiRvAnA dedi ki...

sln dedi ki;"Ben keyifli olmaya çalıştıkça birileri bir şekilde keyfimi kaçırmanın yolunu buluyor."
İnsanlar doğası gereği birlikte yaşamalıdırlar ve istemese de birtakım gerçeklerle ve insanlarla karşı karşıya gelirler,bazen bir parça mutluluğumuzu yok ederler.
İnsanlar çeşit çeşit,ortak noktalarımız olsa dahi farklı aşçılar tarafından servis edilen yemek çeşidiyiz,birinin seni mutsuz etmesi onu mutlu edebilir
bkz:Bencil insan portresi
Cahil insanla aynı sofrada ekmek yemek karın ağrıtır,durum bundan ibaret kısacası,herkesten aynı olgunluğu beklemek yanlış olur
seni üzen olayı istersen bizimle üstü açık bir şekilde paylaşabilirsin :)olayı daha iyi analiz etme imkanımız olur böylelikle
canını sıkma hepimizin başına bu tür vakalar geliyor,dilerim ki bu son bulur ve mutlu olursun :)

Abraxas dedi ki...

Ahh Selincim yaa her şeyin bir sonu var diyorlar ama ben bu işin sonu ne zaman gelecek hiç ama hiç bilemiyorum... Her yer bu bahsettiğin tiplerle dolu, biri gitse öteki geliyor...
Sevgiler.

CaRtMaNtR dedi ki...

İnsanlar geçmişe çok kafayı takınca özgürlüğün çocuklukta olduğuna kendini iyice inandırınca çocukça hareket etmeyi özgürlük sanıyorlar.

Tamam bende hala sorumluluk almamak için hayattan kaçıyorum zaman zaman ama bunu çocuklaşma boyutuna getirmek çevrediklerini rahatsız etmekten başkada bir işe yaramıyor herhalde

sLn dedi ki...

@ Dark Butterfly

Kimsenin müdahale etmesine gerek kalmadı, o kendi kendine gösterdi nasıl biri olduğunu cümle aleme :))

sLn dedi ki...

@ Nirvana

Yokmuş gibi davranmak istiyorum ama beceremiyorum, bütün sinir bozuculuğuyla dolaşıyor sağda solda. Tek tesellim beyninin hâlâ gelişmemiş olduğunu biz müdahale etmeden ortamdaki herkese göstermiş olması :))

sLn dedi ki...

@ Abraxas

Yine de umutla hepsinin yok olacağı günü bekliyorum ben :)

sLn dedi ki...

@ cartmantr

Çocuk gibi hareket etmek bilinçli yaptığı bir şey değil benim bahsettiğim kişinin. Zeka yaşı 8, nasıl büyük gibi davransın ki :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?