14 Kasım 2009 Cumartesi

İstanbul'dan telefon var!


Bilir misiniz Tom Waits'i?

Telephone call from İstanbul'u?

Dilime dolanıp duruyor birkaç gündür, unuttukça yine aklıma geliyor.
"I got a telephone call from İstanbul,
my baby's coming home today" bölümü var ya, o bölümde tuhaf ve anlamsız sayılabilecek şeyler geçiyor aklımdan.

Mesela insan çok sevdiği İstanbul'dan ayrı olmayı, İstanbul'dan ayrı olmak yetmezmiş gibi aşık olduğu insanı da İstanbul'da bırakmış olmayı hayal eder mi? Manyak mıyım ben? Bu şarkıyı dinlerken o hissi yaşamak istiyorum!

Gitmişim mesela bir yerlere.. Hem İstanbul'umu bırakmışım gitmişim, hem de kimi çok sevmişsem..

Telefon etmiş sonra özlenenlerin biri. "Geliyorum bugün" demiş. Mutluluğu düşünsenize!

Bu ara bu şarkıyı dinlerken hep bunu hayal ediyorum işte. Bir yandan da böyle bir durumun olması hayali bile beni ürpertiyor tabi.

Ha bir de yolda yürüyorsam gülümsüyorum kendi kendime. Deli sansalar ne değişir? Fazladan bir kişi daha öğrenmiş çok mu dert?!

Öyle işte, anlatayım istedim.

Daha önce de karalamıştım Tom Waits'e dair bir şeyler. Bak burada.

1 kişi de demiş ki:

Besimi dedi ki...

sanırsam iyi anlıyorum seni selin. sadece anlamakla da kalmıyorum.. galiba!!

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?