7 Kasım 2009 Cumartesi

Sensin "tek kişi", hıh!

16 yaşındaydım. Aşık olduğumu sanıyordum. Hatta şu "başka kimseyi sevmeyeceğim hayatım boyunca" komikliklerini bile yapmıştım o zaman. Her insan hayatının bir döneminde yapıyor sanırım, ben erken erken yapıp kurtulmuşum.

Şimdi düşününce üzerinden yüz yıl geçmiş gibi geliyor. Aslında genelde düşünmüyorum da. Benim için o dönem önem arz eden tarihleri hatırlamıyorum mesela. Yaptığım hiçbir şeyi hatırlamıyorum. Geçti gitti.

Bu sabah saat 7,3o'a doğru evden çıktım. Kapıdan dışarı adımımı attığımda gördüğüm ilk insan o oldu. Önden yürüyüp gitsin diye oyalandım biraz kapıda. Biraz da sövdüm içimden "sabah sabah olacak iş mi bu?" diye..

O sırada dinlediğim şarkının ne olduğunu fark ettiğimde asıl komedi başladı benim için. "Tek kişiyim ben hâlâ". O önde ben arkada yürürken sanki aradan yıllar geçmiş, hep onu beklemişim gibi hissettim bir an. Şarkı da bu durumun fon müziği olmaya uygun olurdu. Bir an gerçekten öyle hissettim.

Bir-iki saniye sonra toparladım kendimi :)

Tek kişiyim ben hâlâ diyecek bir durumum yoktu her şeyden önce.
Onu hiç beklememiştim.
Ziyadesiyle yutmuştum ettiğim büyük sözleri.
Bir an bile özlememiştim.

Biraz düşününce güldüm halime. Biraz da şükrettim o bir an için hissettiğim duygunun gerçek olmamasına.

Yine de sabahın o saatinde görmeyi isteyebileceğim en son kişiydi :)

Öyle geçti gitti.

Not: Şarkının sözlerini merak ederseniz http://www.garaj.org/parca/5IO/tek-kisiyim-ben-hala-kesmeseker

2 kişi de demiş ki:

Dark Butterfly dedi ki...

kesmeşekeri herzaman sevmişimdir parçaları böle olmadık anlarda pat die duruma kılıf olur =)

NiRvAnA dedi ki...

Her genç kızın başına geliyor bu sanırım :D şu an da aynı şeyleri yaşayabilirsin emin ol buna ama 16 yaşındaki biri için olasılığı daha yüksek bir durum.
Parçada bir nevi olaya uymuş :D klip gibi olmuş
insanlar bunu çoğu zaman yapıyor sanırım,duyguların asıllığı bir zaman sonra ortaya çıkıyor.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?