25 Kasım 2009 Çarşamba

ve tatil başlar...

Çalışıyor olmanın en sinir bozucu kısmının ne olduğuna karar verdim!

Öğrencilikten yeni çıkmış bir insansınız, öğrencilik hayatında zaman zaman canınız gitmek istememiş, kötü bir gece geçirmişsiniz vs. bugün de gitmiyorum ya deyip gitmemişsiniz. Ders saati okulda olmuşsunuz ama son anda karar verip topluca bir yerlere gitmişsiniz, canınız istemiş ders bitmeden eve dönmüşsünüz... O tercihin sizde olmasının verdiği rahatlığı hissetmişsiniz..

Sonra öğrencilik bitmiş, bir anda kendinizi çalışırken bulmuşsunuz, hem de epey yoğun bir tempoda bulmuşsunuz kendinizi.. Her sabah uyanıp "ya bugün de gitmeyeyim" dediğinizde gitmek zorunda olduğunuzu hissediyorsunuz ya, tercih hakkınız yok ya hani.. İşte o hakkımın olmayışını hatırladığım anlardan nefret ediyorum ve bütün günüm kötü geçiyor..

Ama bir de güzel tarafı var. Bugünü de kazasız belasız bitirdik ve tatile başladık çok şükür! Yarın sabah işe gitmek zorunda olmadığımı bilmek öyle güzel ki :))

Birkaç gün kötü şeyler düşünmeden bu durumun tadını çıkarmak istiyorum!

4 kişi de demiş ki:

CaRtMaNtR dedi ki...

İş için her sabah kalktığımda cumartesi sabahına kaç gün kaldığını sayarak kendimi motive ediyorum. Sanırım bundan başka bir yolu yok bu işin :)

beenmaya dedi ki...

iyi bayramlar canım.
sevgiler selamlar...

Bilgicelli dedi ki...

Çok güzel ve doğru bir tespit.Tatilin tadını çıkaralım derim

MOMOL dedi ki...

sırf bu yüzden heralde bir iş hayatım olmıycak...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?