24 Aralık 2009 Perşembe

Çocuk saflığıyla

2 tane ilkokul dördüncü sınıf öğrencisini Türkçe yazılısına çalıştırıyorum, daha doğrusu öğrenip öğrenmediklerini kontrol ediyorum.

"Hadi şimdi" dedim, "anlatın bakalım bana nokta ne işe yarar, ben hiç bilmiyorum", anlattılar. Onlar anlatmalarını bitirince ben de öğrendiklerimi teyit eder gibi yaparak tekrar anlattım hepsinin ne işe yaradığını. Hepsini tek tek anlattık karşılıklı.

Benim kendileriyle ilgilenmediğimi sandıkları bir ara kız olan erkek olana dedi ki: "aslında öğretmen bunları biliyor ama bizi kandırıyor", erkek olan şaşırdı, "Aaa biliyor mu" diye cevap verdi. Kız olan "biliyor tabi, öğretmen olmuş, bilmez mi hiç" dedi.

Gülerek izledim hallerini :)

Çocukları en çok bu saf hallerinden dolayı seviyorum galiba :)

1 kişi de demiş ki:

Hacivat dedi ki...

Büyüyünce de şöyle olur konuşma.

Biliyor musun sen bunu ?

O da yok hayır bilmiyorum.

Ama bilir ki anlayan da dinleyen de bilir.

Miş'li zaman. Bir varmış bir yokmuş.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?