18 Aralık 2009 Cuma

I'm singin' in the rain, just singin' in the rain...


Bu akşam, sırılsıklam olmuşken ve üstünden sular damlarken bir yandan Tom Waits'le birlikte şarkı söyleyen bir yandan da yerdeki su birikintilerinin üzerinden atlayıp zıplayan birini gördüyseniz o bendim! Ritme uygun adımlarla dans eder gibi yürüyordum, evet.

Yağmur beni mutlu ediyor. Akşamın karanlığında ıslak caddelerde yürümek beni mutlu ediyor. Bazen başka hiçbir şey olmasa bile bu şehirde olmak beni mutlu ediyor.

Epey ıslandım, üşüdüm, hasta olma ihtimalim yüksek ama keyfim yerinde. Başka da bir şey umurumda değil bugün..

Şarkım Little Drop of Poison'dı.

2 kişi de demiş ki:

Evren dedi ki...

ben de kendimi kaybetmeyi severim yağmurlarda, sıkı hasta olmuşluğuma rğamen vazgeçmem, çağırdı mı başımı alır giderim yağmura... mutluluğun geçti bana :)

MOMOL dedi ki...

bende yağmurda uyumayı çok seviyorum...
böyle damlalar odamın camına vursun filan o ses eşliğinde ölü uykusuna yatıyım; ohh süper :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?