16 Aralık 2009 Çarşamba

İstedim gitti


Finduilas "ne istiyorsun 2010'dan" demiş, ne zamandır mim yoktu ortalarda, benim de kendime bir istek listesi yapasım vardı :P (Kendi kendime durup durup liste yaparmışım gibi :)) ) Hadi yazalım o zaman.

Ben niye gireceğimiz sene 2006'ymış gibi düşünüp sürekli "2006" diyorum diye düşündüm tam şu saniye. Tuhaf. 2009 desem anlaşılır belki de 2006?!

*Çok fazla kitap istiyorum, çok çok çok...

*Çok şahane filmler yapılsın ben de durmadan film izleyeyim istiyorum.

*Özellikle Johnny Depp bol bol film yapsın istiyorum.

*House'un haftada bir gün değil her gün yayınlanmasını istiyorum.

*Dış ticareti artık bitirmeyi istiyorum.

*Sevdiğim arkadaşlarımı daha sık görebilmeyi istiyorum.

*İstiklal'de rahat rahat sabah yürüyüşleri yapabilmeyi istiyorum.

*2010'un 2009'dan daha güzel bir sene olmasını istiyorum.

*Yeni bir dil öğrenmeyi istiyorum.

*Kuzucuklarım (:p) sınavdan güzel puanlar alsınlar ne onların emeği ne de benimki boşa gitmesin istiyorum.

*U2 konserine bilet istiyorum :)

*2011'e daha neşeli, daha mutlu girmek istiyorum.

*Zardanadam konseri istiyorum.

*Demir Demirkan konseri istiyorum.

*Aklıma isteyecek bir şey gelmemesi iyi mi kötü mü bilmiyorum. Maddi bir şeyler istemiyormuşum, onu fark ettim. Güzellik yarışmasına çevireceğim birazdan ortalığı, dünya barışı istiyorum, penguencikler kutuplarda üşümesin istiyorum vs.

*Daha az çalışmak daha çok keyif yapmak istiyorum.

*Tıkandım, Pink Floyd'a bağlanıyoruz bu noktada.

"How I wish, how I wish you were here" diyoruz birlikte. Bu da son dileğimiz olsun.

Mim de şuralara gitsin:





Finduilas'a teşekkürler, 2010'dan istedikleri hemen olsun :))

2 kişi de demiş ki:

Witchie of Stars dedi ki...

Çok sevindim yahu! Hemen yazıcam! :)

Finduilas dedi ki...

ben de teşekkür ederim. (:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?