19 Aralık 2009 Cumartesi

İyiyim.


"İyiyim" dedim.

Durdum bir düşündüm sonra. İyi miydim gerçekten?..

Önceden kötü anlarımda "nasılsın?" diye soranlara "iyiyim" dediğimde yalancı hissederdim kendimi. "Fena değil" derdim, "idare ediyoruz" derdim.

İlgi çekmek için 24 saat demagoji yapan insanlar tanıdım sonra. Hep kötülerdi, hep depresyondalardı, hep intiharın eşiğindelerdi. Ortada zerre kadar problem yoksa bu kez yalan söylenirdi. Ama mutlaka kötülerdi.

Daha o bitmeden bu kez kendi kendine oluşturamadığı kimliği başkalarından kopyalamaya çalışanlar geldi. X gibi konuşmalar, Y gibi tepkiler vermeler, Z gibi giyinmeler... Baktım ki kendi kendimle konuşuyor gibi oluyorum. Tepkiler onun tepkileri değil, benim tepkilerim.

Sıkıldım sonra hepsinden.

Huyumdur, biri bir şey yaptığında kızmışsam sadece ona karşı değil herkese karşı değişir hareketlerim.

"Artık X'e bir şey anlatmayacağım" demem mesela, kimseye bir şey anlatmam o noktadan sonra.

Kızmışım ya birilerine, yine başa dönmüşüm işte. Yalan söylediğimi hissetsem de "iyiyim" diyorum sorduklarında. Söylemek istediğim başka olsa bile bazen.

Kötü müyüm ki?

Aslında değilim. Daha kötüsünü de görmüştük zamanında. (demişlerdi bana.) Yine de bazı anlar yaşamak sıkıntı veriyor insana. İşte o anlarda bile "iyiyim" diyorum artık.

İyiymişim.

Hı hı.

(Bir adam "ben iyiyim, ağladığıma bakma" diye şarkı yapmıştı zamanında di mi?)

5 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

Ümit Sayın'dan "Ben iyiyim" adlı şarkı Selin'e gelsin o zaman (:

(tarzın değil biliyorum ama dinlemeni tavsiye ederim ;) )

Zeugma dedi ki...

Bu kadar inceleme detayları selincim..Seni mutlu eden ne varsa onlara yoğunlaş..
Çünkü bitmez, bitmeyecek, daha kötülerini göreceksin..Hayat böyle..İnsanlar ıslah olmuyor maalesef.

Bence klasik bir müzik eşliğinde kahve iç..Bana süper gelir. 1 saat yürüyüş de olabilir bu..
Endorfin salgıla, mutlu ol..

Her geçen saniyenin bir daha geri dönüşü yok, unutma...

Orijinal Delikanlı dedi ki...

bana da eskiden ne zaman nasılsın diye sorsalar
kötüyüm derdim..
hayrola niye diye sorduklarında
nedeni yok her zmanaki halim diye cevap verirdim ama..
değiştirdim..
şimdi iyi olmaya çalışıyoruz diyorum...

Hacivat dedi ki...

Burada ki sorun, sorunun zor cevabın kolay olması.

Eğer bir insanın bedeni ruhuna bolsa bu onu sıkar. Eğer bir insanın bedeni ruhuna darsa o insan hakikati arar.

Eğer bir şey arıyorsak ve bu aradıklarımız kendi hakikatlerimiz ise başkaları varsın bize kötü desinler ama biz iyiyiz. Yok, bir hakikat peşinde koşmuyorsak zaten sorun yok. Bugün kötü yarın iyiyiz.

beenmaya dedi ki...

benim de yazdığım bir yazı var buna benzer. nasılsın diye soran bir arkadaşıma veremediğim iyiyim cevabı üzerine. o sorunun ve cevabın ne anlamda sorulup söylendiği ve asıl anlamları, halleri üzerine...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?