10 Aralık 2009 Perşembe

Rica etsem ruh eşim olur musunuz?

Yaklaşık 2 hafta kadar önce Taksim'e giderken metroda 2 dakika boyunca yanımda oturan kişinin ruh eşim olma ihtimali üzerine zırvalamam...

2 gece önce Before Sunrise'ı, dün gece Before Sunset'i izlemem..

Trende tanışan bir çift insanın hikayesinin beni çok etkilemesi ve sonra üzerine neye benzediğini dahi hatırlamadığım insan evladını düşünmem... :)

Filmdeki esas kız da adaşım sayılır: "Céline". Derslerde ne zaman duysam "efendim" deme ihtiyacı duymama sebep olan isim.

Hiçbir şey tesadüf değil ya hani.

Lan yoksa?!?!?!?!

(Şakadır, geyiktir, ciddiye alınmamalıdır. Çocuğun ruh eşim olması ihtimalini gerçekten düşünmüş olabilirim tamam, kabul ama hemen toparladım kendimi ve düşünmeyi bıraktım :) Ama hemen üstüne bu filmler gerçekten ilginç oldu. Gerçi filmde hayatımın daha başka dönemlerini çağrıştıran cümleler geçince ne metro kaldı aklımda, ne elinde Fransızca bir kitap olan insan kişisi..)

1 kişi de demiş ki:

a.nur... dedi ki...

Bu yazıyı okumadan evvel canım before sunrise-sunset izlemeyi istemişti, öyle birden bire gelen istelerdendi işte. Sonra elimdeki dvdlerin bir kısmını arkadaşıma verdiğimi, onların da bu dvd ler içinde gittiğini anımsayıp "en iyisi biraz yazı okuyayım ben" demiş idim. Ve bunu okuyunca bir garip olduydum, yorum yazmak bugüne nasip oldu ama olsun.

Böyle tesadüflerin olması ilginç değil mi? Bence çok ilginç. Ve her tesadüfün bir nedeni olduğuna inanıyorum, tevafuk gibi ama o da daha farklı bir şey gerçi. Neyse paylaşmayı istedim selin, anla beni:P 8-)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?