26 Aralık 2009 Cumartesi

Yeni bir yıl daha gelirken..

Yeni bir yıl daha geliyor ya hani.. (ben henüz o moda girememiş olsam da o beni beklemiyor) Beni mutlu eden sevimli şeyler gelmeye başladı yeni yıldan önce.

Masamın üzerinden bana gülümseyen şu güzel bayana ben de bakıp bakıp gülümsüyorum dünden beri :) Sihirli değneğiyle (ya da çiçeğiyle) bana dokunup güzel şeyler getirebilir mi ki?


Bu da lezzetli yeni yıl ağacım:

ve bu gördüğünüz yakışıklı da benim kurabiye adamım :)

İnsan bazen kendini çok şanslı hissediyor. Güzel arkadaşlarım var, daha ne isterim hayattan?

Kurabiyeleri e.d.'cim kendi elleriyle yapmış bana. Zaten kendisiyle paylaşıldığı için sevimli olan bir akşamı bu güzelliklerle daha da sevimli hale getirdi e.d.'cim. İnsanın kendisine kurabiye adamlar yapan arkadaşı olması çok güzel :))

Bu sene hem ona, hem bana, hem sana güzellikler getirsin. (Yazıyı okuyan kişi, sana söylüyorum, her kimsen..)

Güzel başlasın, güzel gitsin bu sene...

(korkunç bir ışıkta telefonla çektiğim fotoğrafları bir de küçültünce böyle oldu :)) İdare edin artık, fotoğraf makinesiyle uğraşasım gelmedi bu akşam.)

2 kişi de demiş ki:

raay dedi ki...

her haliyle fotoğraflarım güzelmiş:) iyi dileklerini benimsedim bile!

e.d dedi ki...

ben baya uzunca bir süredir herşeyden uzak kalmışım. tarihler beni şaşırtmaya başladı...korkuyorum! canım benim umarım herşey yolunda gider hediyeler de şansımızı üzerimizden eksik etmez...mutlu yıllar :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?