5 Ocak 2010 Salı

24 sene olmu$ bak!

Çocukken hep olmayı hayal ettiğim o yaşı da bitirdim biraz önce.

Bir 5 Ocak daha geldi, bir yaş daha yaşlanma zamanı!

Doğum günlerinin hem en sevdiğim hem en sevmediğim tarafı kendi kendine hesaplaşma kısmı. Her yıl bir öncekinden biraz daha farklı bir yerde buluyordum kendimi zaten ama bu seneki çok daha büyük bir değişim olmuş gibi. İnsanlar değişmiş, çevremdekiler değişmiş, ben değişmişim. İyi mi olmuş kötü mü olmuş bilmiyorum ama daha başka biri gibi hissediyorum kendimi bir süredir.

Bazı günlerde fazla hassas oluyor ya insan, ben de öyleyim yine. Geçen senelerin hepsini yanımda bir kalabalıkla ve eğlenerek geçirdikten sonra (ne olmuş olursa olsun eğlenerek, eğlenemediğimde bile kendimi zorlayarak..) yeni bir yaşın ilk gününü ders anlatarak ve sevilenlerden uzakta geçirmek fikri canımı sıkıyor...

23 pek parlak geçmedi, 24'ten umutluyum. Umutlu olabilmek için kendimi zorluyorum daha doğrusu. Belki sıkıntıyla başlamak daha hayırlıdır.

1 yaş daha yaşlandım.
Güldüm, ağladım, üzüldüm, özledim, unuttum, hatırladım.. Geçti bak 1 sene daha.

Şu an okumakta olan insan kimsin nesin bilmiyorum, hayatının neresindeyim onu da bilmiyorum ama bir teşekkür borcum vardır muhakkak.

Yaşadığım iyi ya da kötü bütün anlar için teşekkürler hayatıma bir ucundan da olsa dokunmuş herkese!

Nasıl bir 5 Ocak geçireceğimi bilmiyorum ama umarım düşündüğümden güzel olur her şey.

İyice çekilmez olurum ben böyle zamanlarda. O yüzden susmalı galiba.

Geçen 24 senede herhangi birinin "iyi ki" diye başlayan bir cümlesinin nesnesi olabilmişsem ne mutlu bana.

Tuhaf hissediyorum kendimi. Çok...

Nice yıllar olsun hep beraber.

(geçen sene "23 sene olmuş bak" demiştim, bu sene sayıyı değiştirdim, gerisine dokunmadım..)

20 kişi de demiş ki:

TReVaNiaN dedi ki...

Mutlu yıllar :)

24 iyidir...Ben girdim oradan biliyorum

Hakan Bilge dedi ki...

kötü bir yaş sayılmaz...

2002'de, 24 yaşındayken yani, üniversiteyi bitirme telaşındaydım... her sene birbirini aynı tekdüzelikle kovaladı, bu nedenle "yeni yaş" ya da "yeni yıl" kavramları da haliyle geçen yıllar gibi eskidi. şimdi dönüp bakıyorum da geriye kalan şeyler; biriktirdiğimiz anılar, öğrendiğimiz yeni isimler, fark ettiğimiz yeni insanlar, kitaplar ve filmler, düşünce ve ruh halleri ve daha fazlası... zamanla yılların içine aslında bütün bu saydıklarım sığıyor ve her şey de sırf bu yüzden katlanılabilir oluyor...

doğum günün kutlu olsun!

Finduilas dedi ki...

Mutlu mutlu gelsin bu yaş, iyi seneler. ((:

Sera dedi ki...

mutlu yıllar dilerim. herşeyin istediğin gibi olmasını temenni ederim :)

Evren dedi ki...

bir gün 40 sene olmuş bak diyecek ve çok az şeyi değiştireceksin :)
sevgiler, mutlu mesut 24ler...

diamandi dedi ki...

ben girdim geçtim bir farkı yok ama :))) iyi ki doğdun da okutuyorsun bunları zaar :))) mutlu yıllar....

bi dost dedi ki...

iyi ki tanıdım ben seni :)

RaMa dedi ki...

doğum günün kutlu olsn şekerm. mutlu yıllar...

beenmaya dedi ki...

mutlu yıllar canım. düşündüm de daha sen çok küçük, çok gençsin yahu :)))

Ukturk dedi ki...

Ahh geç kaldım gü bitmeden yetiştim en sevdiğim blogun yazarı yeni yaşıan girmiş kaçırır mıyım hiç:P Mutlu Yıllar Sln. Nice yıllara

sLn dedi ki...

@ Trevanian

Teşekkürler, öyledir umarım :))

sLn dedi ki...

@ Hakan Bilge

Teşekkürler. İyi, güzel ve dolu bir yaş olmasını umuyorum ben de :)

sLn dedi ki...

@ Finduilas

Teşekkürler :))

sLn dedi ki...

@ sera

Teşekkür ederim :))

sLn dedi ki...

@ Evren

40 olduğumuzda bu günleri gülümseyerek hatırlarız umarım :)

Teşekkürler :)

sLn dedi ki...

@ Diamandi

Bir fark olacağından değil de yenilik işte :)

Teşekkür ederim :)

sLn dedi ki...

@ bi dost

Ben de seni :))

sLn dedi ki...

@ RaMa

Teşekkürler :))

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Teşekkürler :)) Bazen kendimi çok yaşlı hissetsem de gencim galiba :) Minik sayılırım diye de abartayım hemen hatta :))

sLn dedi ki...

@ Ukturk

Teşekkürler :)) Hep birlikte inşallah :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?