19 Ocak 2010 Salı

Ben (10)

*Çizgi filmden bahsetmeyeceğim, korkmaya gerek yok.

*Yine de bir çizgi filmden bahsedeceksem Cédric'ten bahsedeyim, indirmeye başladım, yakında hepsi benim olacak :))

*Öğrencilere tepeden bakmayı, onlarla aralarına çok büyük mesafeler koymayı marifet sayan öğretmenlerim vardı zamanında. Bugün öğrencilerle kartopu oynarken hepsini andım. Sanırım zamanında onların o tavırlarından nefret ettiğim için şu an böyleyim.

*Yazı yazmayı özlüyorum bu ara, akşamları öyle yorgun oluyorum ki yazacak enerjim olmuyor. Ama yazmak da istiyorum bir yandan. Hüzünleniyorum işte öyle.

*Bir de kurabiye yapmak istiyor canım ama bunun konumuzla ilgisi yok.

*Üniversitede sömestrin ne demek olduğunu unutmuş bir insan olarak şu an heyecanla tatili bekliyorum. Allahtan bütlere kalmazdık da bir hafta tatil yapardık insanlar bütlere girerken. Aaaah ahhh, gençlik yıllarımı özledim. (Geçen sene gençtim, bu sene yaşlıyım, olamaz mı?)

*Psikolojime yağan kar altında yürümek kadar olumlu etki yapan çok az şey var hayatta.

*Yağan karı camdan keyifle izledim bugün. Hüzünlenmedim. Bence bu da bir gelişme.

*Ne zaman ki havanın çok soğuk olduğunu anlayıp ellerimdeki yarım parmaklı eldiveni çıkardım ve onun yerine çantamdan çıkardığım normal eldiveni giydim, işte o zaman yaşlanınca korkunç bir insan olacağımı anladım. Temkinli insanım tamam da insan yedek eldiven taşır mı yahu?

*Çantam hep çok ağır. Bütün sebebi temkinli insan oluşum.

*Yarısının yalan olacağını bilsem de bir sürü tatil planı yapıyorum yine. Arkadaşlarımı özledim, İstiklal'i özledim, Kadıköy'ü özledim, Göztepe'yi özledim, Ortaköy'ü özledim, geç yatmayı özledim, uyumayı özledim...

*Japonca'nın kulağıma hoş geldiğini fark ettim.

*Duygusal filmler bana iyi gelmiyor, bir de gidip en fecilerini seçmekte üstüme yok. Dün gece Sekai no chûshin de, ai wo sakebu'yu izledim. Türkçe meali "Dünyanın orta yerinde aşk için ağlıyorum". Gel de ağlama yani...

*Hiç sevmediğim, yaklaşık 2 aydır da göremediğim birini rüyamda gördüm dün gece. "Geri geldim, eski günlere dönüyoruz hep birlikte" dedi. Uyandığımda ne derece gergin olduğumu anlatacak kelime bulamıyorum.

*Hayatta bahsetmekten en çok nefret ettiğim şey paradır. Gel çikolatadan bahsedelim onun yerine.

*Bak yine uykum geldi... Pfff

1 kişi de demiş ki:

!reDanDark! dedi ki...

Temkinli olmak iyidir olsun en fazla kambur bi sırt yada çökük bi omza neden olur nolcak:D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?