3 Ocak 2010 Pazar

Ben (9)

* Yarın akşam bu saatlerde doğum günüme birkaç saat kaldığını fark edeceğim, sonra yeni yaşıma çalışarak gireceğimi düşünüp hüzünleneceğim. Şu an umutla bekliyorum bir değişiklik için...

*Gıcıklık yapıyorum, kendime gıcık oluyorum, yine gıcıklık yapıyorum, yine gıcık oluyorum. Böyle gıcık bir durum bu.

*Polo denen şeker var ya hani, 24 saat durmadan yiyebilirim ben ondan.

*Bu ara da şöyle bir şeye takıldım. Fark ettim ki sevdiğim bütün şarkıları ya kişilerle ya da yerlerle özdeşleştirmişim. Bana mekanları hatırlatan şarkılardan birini dinlerken kendimi orada hissediyorum. Sonra nerede olduğumu fark edince üzülüyorum. Mesela şarkı bana okula giderken vapurla karşıya geçtiğim anları hatırlatıyor ya, bir bakıyorum çirkin binalar arasından geçiyorum o ara... Üzülüyorum işte.

*Bulunduğum ortamda bir kişi başka birinden hoşlanıyorsa ve ben de bunu fark etmişsem iğrençleşiyorum. Hemen attıkları her adımı izlemeye başlıyorum. Sen yaşadığında stresli olsa da başkasını izlemek çok eğlenceli. Evet, ben bugün bunu yaptım :)

*Sürekli yazı yazasım var, aklımda da sürekli yazacak şeyler var ama o kadar üşeniyorum ki...

*Bir an gelecek çok şahane şeyler olacakmış gibi!..

*"İstanbul akşamlarım"ın ne güzel bir şarkı olduğunu düşünüyorum, tam da şu an.

*O çok şahane şeylerin olacağı an bazen de hiç gelmeyecekmiş gibi...

*Kayıp Sembol bitti birkaç gün önce. Hâlâ bir numaram "Melekler ve şeytanlar". Ne güzel adamsın Robert Langdon!

*Öğrencilerle çok komik şeyler yaşıyorum bazen. Anlatmak da istiyorum, unutmamayı da istiyorum. O yüzden staj günlüğü gibi bir şey yapıp bir de onları anlatabilirim. Sanırım bunu yapacağım.

*Birinin senin mutluluğunu önemsediğini görmek güzel bir şey. Biraz da hüzünleniyorum sanki.

*Karaköy'den vapura binip Kadıköy'e gidesim var, oradan da gidip bir okulumu görmek istiyorum. Özledim.

*Vapur demişken, "konuşan vapurlara bindir beni" dedi şarkıda da. Denk geldi.

*Kar yağacak diyorlar. Yağsın bence.

*Six Feet Under'a başlamıştım ben, ama unuttum sonra. Devam edeyim di mi?

*Lost başlamasa da umrumda değil sanki ama House olmadan olmuyor..

*Yine aynı şarkıyla bitsin: Çünkü ağlıyor İstanbul akşamlarım!..

*Can sıkıntısı insana neler yaptırıyor...

3 kişi de demiş ki:

Evren dedi ki...

Gözyaşlarım gülümsüyor tıkanan karanlıklarda
Yaşlı Kız Kulesi üzümlerini döküyor sepetinden
Sevgiliye kıvrılıyor kalbimin oynayışları
Şaşırıyor adreslerim kafelerin kalabalığından...

Öpüş benimle kraliçem,
Ateşlerinden geçir,
Canımı yak ve uçur beni büyülü ellerinden
Tenimde eriyor güneş boyalı dudaklar gibi;
Çünkü ağlıyor İstanbul akşamlarımmmm.

-

Tolga Çebi iyi ki kemanıyla eşlik etmiş bu şarkıya :)

Madde 5'i bende yapıyorum :)

RaMa dedi ki...

çok şey yazmak isteyipte üşenme durumu bendede var sinir oluyrm (:

bi dost dedi ki...

poloyu ben de hep yerim, bağımlılık yapan bişey oo!

bi de, hıhı ben de öyle hissediyorum, bi anda her bişey süper olcak gibi. olmaz ama, öyle gibi.

bi de, robert langdon muck :P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?