5 Ocak 2010 Salı

Bir doğum günü daha oldu, bitti, geçti...

Doğum günlerimde hep normalinden çok daha hassas ve alıngan olurum ben, bu hassasiyetimden faydalanan bir grup küçük çocuk ağlattı beni bugün!

Diğer öğretmenleriyle anlaşıp bir dünya hazırlık yapmış benim miniklerim. Annelere kekler börekler yaptırılmış, konfetiler hazırlanmış, ellere fotoğraf makineleri alınmış ve beklemeye geçilmiş :)

İçeri girdiğimde kendimi ünlü biri gibi hissettim, hangi kameraya bakacağımı şaşırdım :)

Çocukların sürprizini mahvetmek için bana gelip bütün planı anlatan çocuğa rağmen bilmiyormuş gibi davrandığımı itiraf etmeliyim. Bilmeme rağmen gözlerim doldu onların o hazırlığını ve panik hallerini görünce tabi :))

Hatta yakalanmışım da :) Olsun.

Arkasından eve geldim, ikinci partimiz evdeydi :) Sürpriz manyağı oldum yine ben bugün. Birilerinin seni sevdiğini hissetmek çok güzel!

Sevimsizlikler de oldu mutlaka bir yandan. Olsun..

Önemseyen ya da önemsemeyen herkese teşekkürler..


8 kişi de demiş ki:

absalom dedi ki...

güsel yaşa...
çok yaşa...

mum.

:)

Yılmaz Barış dedi ki...

doğum günün kutlu olsun...

beenmaya dedi ki...

güzel geçmiş olmasına sevindim. bu arada parti falan yapamadık ama biz de seviyoruz seni bilesin :))

sLn dedi ki...

@absalom

Teşekkürler :)

sLn dedi ki...

@ Yılmaz Barış

Teşekkür ederim :)

sLn dedi ki...

@ beenmaya

bilmez miyim hiç beenmayam :) Teşekkür ederim, ben de seviyorum kii :))

miSS rainb0w dedi ki...

gecikmeli de olsa; doğum günün kutlu olsun :)
mutlu geçecek nice yıllar diliyorum.

sLn dedi ki...

@ miSS rainb0w

Teşekkür ederim :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?