23 Ocak 2010 Cumartesi

doğru zaman


Okuduğum romanın kadın karakteri erkek olan için diyor ki; "Onunla doğru zamanda ve doğru yerde karşılaşmak harika olurdu".

Durdum düşündüm bir süre. Neydi şu doğru zaman dedikleri ya da doğru yer diye bir şey var mıydı gerçekten?

Benzer bir cümleyi ben de duymuştum hayatımın bir döneminde, hatta belki söylemiş bile olabilirim birilerine. Uydurulabilecek bahanelerden belki de en kötüsü gibi geldi şimdi düşününce.

Ben doğru zaman olmasını istedikten sonra herhangi bir şey engel olabilir mi bana ya da ben bir şeyin olmasını gerçekten istiyorsam doğru zamanda olmamamız gibi bir bahane söz konusu olabilir mi?

Daha 20'li yaşlardayken "daha önce karşıma çıksan her şey çok güzel olurdu ama artık benim için çok geç" triplerine girmemizin nedenini düşündüm, mantıklı bir açıklama bulamadım.

Dünyanın en mantıklı insanıymışız gibi davranıp boyumuzdan büyük laflar ederken söz konusu "biz" olduğumuzda nedir bu saçmalamalarımız? Var mıdır bir açıklaması?

Neden basitçe "istemiyorum" demek yerine suçu zamana atarız? Ya da mekana..

Yanlış zamanmış.

Yanlış yermiş.

Hadi canım sen de!

İstememişsin yeterince, istememişim, istememişiz. Başka da bir açıklaması yok bunun.

Ben öyle olmasını istemediğim sürece ne bir zaman ne de bir mekan "doğru" olacak benim için... Ben istiyorsam doğru zaman hemen şu an, doğru mekan tam da burası.

Gerisi hikaye...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?