20 Ocak 2010 Çarşamba

Johnny ve ben aynı karede olsak..


Aşk insanın miyop gözlerinin bile uzağı görmesini sağlayabiliyormuş. Gördüm oradan biliyorum. Normalde asla okuyamayacağım bir mesafeden adamın gazetesindeki Johnny Depp ismini okuyabilmenin başka açıklaması bence yok.

Haber şu:

Ben daha çok fotoğraf kısmına takıldım. O da şu:

Haber biraz abartılmış sanki, şu saatlerce konuşma kısmı özellikle. Neyse. Kıskanmıyorum tamam mı?!

Oturdum hayal kuruyorum. Bir gün Johnny Depp'le aynı ortamda bulunma şansım olmuş mesela. Heyecandan ölmeden yanına kadar gidebilmişim kendisinin. Şöyle bir fotoğrafta Johnny Depp'in yanında ben varım. O fotoğrafta nasıl çıkarım? Örneklerle anlatalım.

1- Stresim fotoğraftan bile anlaşılır.
2- O kadar çirkin çıkarım ki utancımdan kimseye gösteremem.

3- Maraton koşmuş gelmiş gibi bir hal olur yüzümde.

4- Fotoğrafı çeken kişi çekeceği açıyı iyi ayarlayamaz, o kadar iri gözükürüm ki Johnny Depp gözükmez.
5- Yüzümde salak bir mutluluk ifadesi olur. İğrenç görünürüm.

6- Ölürüm. Johnny Depp cesedimle fotoğraf çektirir.


7- Fotoğrafı hiç bozmam, Johnny Depp'i tek başına çekerim, ben çektim diye herkese gösteririm.
Bu da kendisini canlı canlı gördükten sonraki aşama:
"Melebaaa delirdim beeen"

Buradan Johnny Depp'e sesleniyorum, ölecek olsam bile bir görüşelim be dostum!


Karikatürler Erdil Yaşaroğlu ve Yiğit Özgür'den.

13 kişi de demiş ki:

ayşa dedi ki...

süper yazı olmuş Johnny Deep'de mutLaka okumaLı bence =))

Evren dedi ki...

Evet Johnny Deep mutlaka okumalı bunu :)

beenmaya dedi ki...

bende kıyıdan köşeden girebilir miyim o fotoya acaba :)))

Finduilas dedi ki...

eheh çok eğlendim okurken.

bir de evet haber bence de çok abartılmış! hiç öyle değildir bi kere!1!

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

ben de kıskandım şimdi :r

t.u.b.a dedi ki...

aynur seni kınıyorum :P tamam fotoğraf çektirdin de bari o kadar samimi poz vermeseydin yahu :D

sLn dedi ki...

@ ayşa

ne yapsak da sesimizi duyursak kendisine :p

sLn dedi ki...

@ Evren

bence de bence de, mutlaka haberdar olmalı varlığımdan, ben de o muhteşemliği bir vesileyle canlı canlı görmeliyim :p

(söz konusu johnny depp olunca 14-15 yaşıma dönüyorum)

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Tabi kiii :))

sLn dedi ki...

@ Finduilas

hatta fotoğraf bile photoshop olabilir bence :p (kıskançlığın böylesi)

sLn dedi ki...

@ pink zorro

johnny depp'i başka kadınlardan kıskananlar olarak birleşip bir grup kursak nasıl olur?

sLn dedi ki...

@ tuba

ben de çok kötü kınadım, çık şuradan çık diyerek coniden uzaklaştırasım geldi kendisini

Hakkımda dedi ki...

Harikasın :)) bende Johnny hastası olarak güzel hayaller keşke gerçekleşebilse :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?