1 Ocak 2010 Cuma

Sevgili 2010

Sevgili 2o1o;

Aslına bakarsan senden çok iyi şeyler beklemiyorum. Yani nasıl desem, 2oo5'ten, 2oo6'dan beklemiştik, olmamıştı. Sonra 2oo7, 2oo8, 2oo9'dan beklemedik, eh onlardan da bir icraat göremedik. Beklesek de beklemesek de çok keyifli geçmedi son birkaç yıl. Senin bu gidişe bir dur diyebileceğine inanmak için bir sebep gösterebilir misin bana? Gösteremezsin bence. Beklesem de aynı, beklemesem de.

Yine de isteklerim yok değil.

Gerçi tarih 31 Aralık olmuş, 1 Ocak olmuş benim için fark etmiyor. Dün de aynı şeyleri bekliyordum, bugün de bekliyorum, yarın da bekleyeceğim.

En yakın tarihli isteğim güzel bir doğum günü. Mümkünse 2oo8'deki gibi bir şey hatta. Şu an organizasyon yapmaya çok üşeniyor olsam da birileri bir şeyler yapsa fena olmaz gibime geliyor. Hadi be 2o1o, yap bir güzellik!

İkinci isteğim zamanı biraz daha faydalı kullanmayı öğrenebilmek. Bütün sinir bozuculuğuyla günün her anı için plan yapan bir insan olarak bu konuda nasıl problem yaşıyorum aklım almıyor aslında. Akşam saatlerimi düzgün şekilde organize etmeyi becerebilmeliyim. "Aaaa saat ne zaman 12 oldu" demekten bıktım.

Sömestr tatili denen şey lütfen 3-5 gün olmasın. En azından 7 güne tamamlayalım yahu ya da olmuşken 1o gün olsun. Bana da yazık. En son sömestr tatilimi üniversite hazırlıktayken yapmıştım ben. Öğrenciyken de tatilim olmadı, şimdi de olmuyor, ayıptır, günahtır.

Kar tatili, yağmur tatili, güneş tatili fark etmez. Arada bir tatil olsun yeter.

Bu kış da kar yağmadan bitmesin mümkünse. Bu nasıl kış yahu?!

Arkadaşlarımı daha çok göreyim, lütfen, lütfen, lütfen!

Güzel bir şeyler olsun artık, biraz da mutluluğumu anlatayım :p

Lost'un son sezonu bir an önce başlasın ve bitsin. Vallahi sıkıldım.

Sinemaseverleri artık dövmeyeyim, insanlar beni de sinemayı sevdikleri kadar sevsinler. (Neden bahsediyor bu kız sorusunun cevabı için bkz: içimizden biri: Yekteran Baymedir Süper kahramanım!)

Aslında çok şey de istemiyorum yani. Şöyle biraz huzurlu biraz keyifli bir yıl geçirmek istiyorum. Tabi bu çok şey istemek de sayılabilir bir taraftan, değil mi?

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?