14 Ocak 2010 Perşembe

Uyamadım bir türlü saatlere

Hiçbir şeyin zamanını ayarlayamıyorum ben, ya fazla erken ya fazla geç..

Söyleyeceklerimi zamanında söyleyemem mesela. Geç kalırım, etkisini kaybeder. Erken söylerim, yapması gereken etkiyi yapamaz.

Ben söylesem mi söylemesem mi diye düşünürken iş işten geçer..

Ben bir şeyi yapsam mı yapmasam mı diye düşünürken başka biri yapar, benim tekrar yapmamın hiçbir anlamı kalmaz...

Zamanlamayla ilgili problemlerim var. Belki de asıl problem kararsızlıkta. Kendime bu yüzden çok kızıyor olsam da bir türlü "içimden geldiği gibi" davranmayı beceremedim. Ya da içimden geleni tam o an yapmayı beceremedim.

5 dakika geç.
5 dakika erken.

Tutturabilecek miyim bir gün doğru zamanı?

Peki "doğru zaman" diye bir şey var mı?

2 kişi de demiş ki:

Aslı dedi ki...

Ah o kararsızlık yok mu? Bir ilacı olsa keşke.

Hacivat dedi ki...

Evet var. Ama öğrenmek zordur. Sessizliği öğrenmelisiniz öncelikle.

Söyleyeceklerinizi içinizden tekrarlamayı bırakıp saatinizi çıkartınız...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?