12 Mart 2010 Cuma

Bıktım kendimden

Her şeyi elime yüzüme bulaştırmakta o kadar iyiyim ki dünyada kötü giden her ne varsa hepsi benim başımın altından çıkmış olabilirmiş gibi geliyor bazen.

Hayatımda iyi giden ve hatta iyi gitme ihtimali olan ne varsa onu bozmadan rahat edemiyorum.

Ne zaman ki bozduğumdan emin oluyorum işte o an başlıyorum "ne yaptım ben" diye kendimi yemeye.

İnsan yedisinde neyse yetmişinde de oymuş ya, bu lanet peşimi bırakmayacak herhalde. Böyle geldim, böyle gideceğim.

Uff sıkıldım kendimden!

2 kişi de demiş ki:

Evren dedi ki...

sevgili sln, 7 ile 70 arasında tam olarak nerdesin bilmiyorum ama ben tam ortasını az geçmiş bir insan olarak diyebilirim ki, lanet işte tam da bu farkındalıkla değişime uğruyor... inan bak, ispatı benim. durduğum ve baktığım yerden bir iki adım attım ve laneti yenebileceğimi öğrendim...
dilerim ki sen de bir iki adım atarsın...
sevgiler...

!reDanDark! dedi ki...

Evet insan yedisinde neyse yetmişinde de odur haklısın ama yanıldığın bir şey var ki bence, o da lanetli olduğuna inanışın be voodoocum.. Ben inanıldığı gibi yaşanıldığına inanırım.. en başindan beri öle sanmışsın kendini bence sen sandıkça peşpeşe gelmiş inancını destekleyenler ve sen onlar geldikçe peşinden daha sıkı bağlanmışsın bu inancına ve kendi kaosunu oluşturmuş.. Bak bi de şöyle derler bilirsin bir şeyi 40 kere söylersen olurmuş hani.. Bence bu lanetli olma ihtimalinden daha doğru:)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?