18 Nisan 2010 Pazar

"3"

Nisan ayında yazmaya başladığımı hatırlayınca eski yazıları bir gözden geçireyim dedim, 2 seneyi çoktan bitirip üçüncüye başlamışız fark etmeden, onu gördüm.

Sanki çok daha uzun zamandır yazıyor gibiyim, sanki çok daha uzun zamandır okuyor gibiyim. Bana kendimi şu blog kadar iyi hissettiren az şey var hayatımda sanırım. Güzel insanlar tanıdım, güzel insanlara ulaştım, aklımdan geçen her türlü şeyi paylaştım, yazdığıma pişman oldum bazen...

Ama iyi ki bu işe bulaşmışım, iyi ki bunu da yapmışım.

Daha ne kadar yazarım bilmiyorum ama şimdiye kadar yazdıklarımı okuyan, saçmalamalarımı bile ciddiye alıp cevap veren herkese teşekkür etmeliyim galiba.

Öyle işte, bunu da anlatayım istedim sadece.

3 kişi de demiş ki:

melankolikdeli dedi ki...

nice "3"lere (:

beenmaya dedi ki...

iyi ki yazıyorsun daha ne olsun :))))

NYG dedi ki...

asıl biz teşekkür ederiz :) devam, durma, yaz. yaz ki biz de okuyalım.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?