9 Nisan 2010 Cuma

Kısacık

*"Ortaya karışık" isminden sıkıldım ben. Kısa ve birbiriyle alakasız konulardan oluşan yazılar için yeni başlık bulmalıyım.

*Haftasonu yine açıköğretim sınavım vardı. Ama normalde olduğu gibi büyük bir keyifle çıkamadım bu defa. Sınavdan sonra görüşülecek arkadaşlar yoktu bu kez, eve gelip şahane bir uyku çekme fikri de içimi rahatlatamıyordu. Sabah öğrencilik yaptım, sonra öğretmenliğe geri döndüm. Sıkıcı oldu.

*Aynı gün içinde hem öğrenci hem öğretmen olmayalı çok olmuştu. Özlemişim.

*Hilmi'yi özledim. Gerçekten.

*Öğretmenliğin en sevmediğim kısmı kesinlikle veliler!

*Bu akşam eve gelirken yanımdan bir adam yürüyordu. Önce park etmeyi başaramayan bir ablaya yardım etti, sonra insanlar karşıya geçebilsinler diye arabaları durdurdu, bütün bunları yüzünde bir gülümsemeyle yaptı. Yürürken de dans eder gibiydi zaten. "Adam kendi çapında bir superman" dedim içimden...

*Kıskanç bir insanmışım ben.

*Uyumak istiyorum. Günlerce...

*Kafamda bin tane şey var yine, 3 ay kala kpss'ye giresim geldi mesela bu ara. 3 ayda ne kadar çalışılır bilmiyorum ama çok sıkıldım dershane işinden.

*Sakinimdir ben aslında, çoğu şeye tepki bile vermem. Sonra bir anda hiç olmayacak bir şeye çok büyük tepki veririm, insanlar ne olduğunu şaşırır. Birikim tabi...

*Şu gün yazarım, bu gün yazarım derken en sonunda "Neyse yaa cuma yazarım diyorum", sonra bakıyorum cuma da geçmiş yazamamışım.


4 kişi de demiş ki:

Ciha(aaa!)n dedi ki...

ertelemekten hayatı yaşayamayanlar derneği*

Aylak Kedi dedi ki...

"ben de" dedim hep..

beenmaya dedi ki...

yüzdeki bir gülümseme bile nasıl yeter de artar bir günün güzel geçmesine...

o süperman olan adam var ya işte onlardan lazım çok hem de daha çok iyiye, güzele, umuda, insana dair inancımız bitmesin diye...

RaMa dedi ki...

şu birikim denen olay bendede var ve ben bu huyumdan nefret edyorum. insanı hep haklıylen haksız konuma düşürüyor...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?