27 Nisan 2010 Salı

The Last Station

Bir ara umudumu kesmiştim ama dün gece güzel haberi alıp sonunda rahatladım. Uzun zamandır izlemeyi istediğim, diğer ülkelerde Ocak ayında gösterime girdiğinden beri buraya da gelir umuduyla beklediğim "The Last Station" 7 Mayıs'ta gösterime giriyormuş.

Muhtemelen yine az sayıda sinemada gösterilecek, beni yine sinir hastası yapacaklar ama olsun.

Neden bilmiyorum ama "Son İstasyon" gibi gayet uygun bir isim varken "Aşkın Son Mevsimi" gibi bir isimle vizyona sokmayı uygun görmüşler. Bence hoş olmamış... (Bu film Amerika'da gösterimdeyken bizde de "Son İstasyon" ismiyle bir Türk filmi gösterilmekteydi, acaba aynı olmasın diye mi böyle bir isim seçtiler... Aklıma başka bir şey gelmedi.)

Tolstoy rolünde Christopher Plummer'ı izleyeceğiz filmde, Tolstoy'un karısı Sofya rolündeyse Helen Mirren var.

Kitabı çok sevmiştim, Tolstoy'u ise oldum olası severim zaten. Bakalım film nasıl olmuş :)

7 Mayıs'ta gösterimde...


1 kişi de demiş ki:

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

paylaştığın çok iyi olmuş Sln..ben de çok severim tolstoyu..izlenilesi bir filme benziyor hem james mcavoy da var :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?