16 Nisan 2010 Cuma

Öylesine

Hiç tanımadığın birinin kendi hayatı üzerine yazdığı 3-5 kelime seni bütün gece oturup düşünmeye itebiliyor ya işte ben bunu sevmiyorum artık.

Birilerinin bir yerlerde benzer şeyler yaşadığını bilmek zaman zaman rahatlamanı sağlasa bile bir yandan da can sıkıyor. Hatırlamadığını sandığın şeyler geliyor mesela aklına. Kendine kızmaya başlıyorsun yine, yeniden.

Olmuyor.

Yine de etkisi çabuk geçiyor artık. Sonra yeniden düşünmeye başlıyorum. İnternetin en güzel tarafı da bu, senin hissettiğin şeyin aynısını hisseden insanlar buluyorsun bir yerlerde. Kendilerini anlatırken aslında seni de anlattıklarını bilmeyen insanlar...

"Güzel ya" diyorum sonra, gerçekten güzel.

Bazen fikirlerim öyle çabuk değişiyor ki hızına ben bile yetişemiyorum :)

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?