17 Haziran 2010 Perşembe

Bir gün Dr. House ve ben...


Sıcak havadan bunalan ve kendine yapacak iş bulamayan Selin ne yapar?
Uyur.

ve bu aralar adet edindiği üzere kendini tuhaf rüyaların içinde bulur...

Bilinçaltının yansıması mı dersiniz yoksa geleceğin habercisi mi dersiniz bilmem ama bu rüya için içimden geçen tek şey geleceğin habercisi olması :))

O değil de ben de bilinçaltına neler atıyormuşum böyle!?

Rüyamda Dr. House'la birlikteyiz, yanımızda farklı dizilerden bir iki karakter daha var ama rüyaya House dahil olunca geri kalanların bir önemi kalmıyor, dolayısıyla da unuttum kim olduklarını.

Dr. House (Hugh Laurie değil bildiğin Dr. House'tu gördüğüm) bana bir aşık olmuş ki sormayın gitsin. Hiç duymadığım bir grubun bir şarkısından bahsedip duruyor bana, şarkı beni anlatıyormuş. Birlikte yemeğe gidiyoruz, dolaşıp müzik çalan abilerden o şarkıyı çalmalarını istiyor. Bana tuhaf da bir lakap takmış, "şarkıyı sadece onun için çalın" diyor. (Bana normalde çok kıroca gelecek bu eylemin sevimli gelmesi?!)

Şarkının ismini de grubun ismini de hatırlıyordum ama nasıl olduysa unuttum, şarkının sözlerinde gizli bir işaret olabilirdi halbuki!?

Yeni bir ilişkinin en başında olan tedirgin tipler vardır hani, elini kolunu nereye koyacağını bilemez, panik yapar, hissettiklerini çok fazla belli etmekten korkar vs. İşte tam o durumdayız House ve ben :))

Sonrası malum. Aşırı sıcağın etkisiyle uyanış.

Bir daha uyusam, rüya devam etse...

Gerçi bir daha uyumanın şöyle de bir riski var. Dedim ya tuhaf rüyalar görmeyi adet edindim diye, bir gece hayaletlerden kaçıyorum, ertesi gece bir daha hayaletler takılıyor peşime, sonraki gece nasıl olmuşsa 9-10 aylık bebek olarak doğmuş kızımın kendisinden haberi olmayan babasına nasıl haber vereceğimi düşünüyorum. Böyle manyakça şeylerle uğraşıyorum. Bir daha uyursam kendimi onlardan birinde de bulabilirim. Ama House'la yemek yediğimiz yerde de olabilirim. Ne zor bir karar :p

Bu kadar saçmalama yeter. 

Sıcak ve can sıkıntısı zavallı beynimi pelte kıvamına getirdiği için söylediğim ve yaptığım her şeyin, ayrıca gördüğüm tüm saçma rüyaların bir süreliğine mazur gözülmesini talep ediyorum! Yazıyı da House'un en sevdiğim fotoğrafıyla bitiriyorum.



8 kişi de demiş ki:

!reDanDark! dedi ki...

hayır ya olamaz ama..O aptalca rüyalarımda görmediğim bir House kaldı.. Saatlerce seyretmeme rağmen hemde.. Ben de istiyorum.. beni de sevsin istiyorum!! :D
Bu arada foto cidden iiymiş:D

tagskie dedi ki...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

beenmaya dedi ki...

ben de istiyorum hem de hepsini bir arada görmek istiyorum şöyle ki; House, Criminal Minds ve CSI ekibi hepsi bir den gelse girse rüyama msal olmaz mı :)))

♀Pixilated Bitch♂ dedi ki...

Kırmızı fonlu fotoğraf çok iyi.

sLn dedi ki...

@!ReDanDark!

Bir formülü olsaydı söylerdim inan :P Bir dünya dizi izlerim hiçbiri girmez rüyama, House'un giresi geldi :))

sLn dedi ki...

@ beenmaya

Bence süper olur :)

sLn dedi ki...

♀Pixilated Bitch♂

En sevdiğim fotoğrafı o.

Rebecca dedi ki...

Ben de hep böyle rüyalar görürüm ve hazır yoruma başlamışken "i love Mrs. Lovett and Benjamin Barker" Gerçi filmi izledikten sonra turta yiyemedim ama olsun.
http:/aslankizinruyasi.blogspot.com

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?