21 Haziran 2010 Pazartesi

Bu bana yapılmamalıydı!



Pirates of Caribbean: On Stranger Tides'ın çekimleri başladı bildiğiniz üzere. (Bildiğinizi nereden çıkardıysam, sanki bu konuya herkes benim kadar meraklıymış gibi.)


Vizyon tarihi 20 Mayıs 2011 olarak gözüküyor şimdilik.


Yeni filmde Will ve Elizabeth yok. Bence de isabetli bir karar, ikisini her türlü sevsem de artık sıkmaya başlamışlardı.


Tabi eksikleri tamamlamak için de yeni karakterler eklenmiş bu arada. Eklenenlerin arasında tek bir isim gözüme batıyor: Penélope Cruz.


Bana "bir film yapacağız, kimi oynatalım" deseler uzun bir liste sunabilirim. Ama "Film yapacağız kimi oynatırsak bu filmi asla izlemek istemezsin" deseler sadece iki isim söylerim: Penélope Cruz ve John Travolta.


O ikisini görmeye tahammül edemiyorum. John Travolta'ya bir süre sonra gözüm alışıyor ama Penélope Cruz o sinirimi bozan aksanıyla konuşmaya başladığında duvarlara kafa atmak istiyorum.


Bu bana yapılır mı?


Bir filmde Johnny Depp olsun ve o filmi izlemek benim için şart olsun. Sonra da tut yanına Penélope Cruz'u koy ve benim sabrımı zorla. Serinin ilk üç filminden kat kat iyi bir film yapsanız bile benim bu filmi sevemeyeceğim şimdiden belli.


Daha önce de Blow filminde birlikte oynadıklarını biliyorum, zaten benim kendisinden nefret etme sebebim o filmdir. Hayattan soğumuştum kendisini gördüğüm sahnelerde.


Mimikleri ve el-kol hareketleri sinir bozucu, konuşması 2 kat daha fazla sinir bozucu, dolayısıyla tahammül edemiyorum oyunculuğuna. Kendisini güzel bulan bir topluluk muhakkak vardır ama benim kendisi için kullanabileceğim en son sıfat bile değil "güzel".


Uffff, öyle işte.


Hayal kırıklığımın büyüklüğünü anlatabilmişimdir sanırım. 


Yazı Jack Sparrow'la ilgili olmasa da neden onun fotoğrafını kullandığımı açıklamanın sanırım gereği yok. Ha bir de kıskandığım için falan bu kadar nefret dolu olduğum sanılmasın. Güzel insanın hakkını veririm, kıskansam da veririm. Bkz. Geçmişte yazdığım ve Mélanie Laurent'tan bahsettiğim yazılar ya da Pirates of Caribbean'ın Elizabeth'i Keira Knightly hakkında zaman zaman düzdüğüm methiyeler. 


:))

7 kişi de demiş ki:

Sittirella dedi ki...

O kadar düz,
o kadar gereksiz,
o kadar yeteneksiz ki...
Yazık olmuş filme.

En kötü kadın oyuncular sıralamamda 2 numaradır.
İlki oyuncu bile değil.
Whitney Houston... Bodyguard'da koyun gibi bakan boş-anlamsız-ifadesiz suratıyla hayattan soğutmuştu.
Penelope number2.
O derece gıcıkım.
Hakikaten yazık olmuş.

bellatrix dedi ki...

o karga burnun nesini kiskanacaksin zaten :)

CaRtMaNtR dedi ki...

Bu arada film yanılmıyorsam birde 3d olacak. Penelope kanlı canlı gibi karşınızda olacak :D

sLn dedi ki...

@Sittirella
Sevmiyorum diye mi böyle düşünüyorum acaba diyorum ama yok, ne kadar incelersem inceleyeyim olumlu bir taraf bulamadım ben penélope'nin oyunculuğunda. Seri 6 filmden oluşacak deniyordu. Kalan 3 filmde de bu kadını oynatmasalar bari...

sLn dedi ki...

@ Bellatrix

Bir hemcinsinle ilgili olumsuz bir yorum yaptığında ilk söylenen şeydir ya "kıskanıyorsun di mi?", ben de önlem alayım istedim :))

sLn dedi ki...

@ Cartmantr

Uvvvv bu korkunç bir haber :S :D

Omar Welliron dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?