27 Haziran 2010 Pazar

The Fall

Uzun zamandır izlemeyi istediğim bir başka filmdi "The Fall".
Ne desem anlatmaya yetmeyecekmiş gibi. Yüzünüzdeki gülümseme ne ara yerini ağlama isteğine bırakmış, ağlama isteği ne ara geçmiş de yine gülümsemeye başlamışsınız fark edemiyorsunuz bile.

Sakin bir günüme denk gelmemiş olsa epey ağlardım muhtemelen...


The Fall şahane bir film olmasının dışında şahane bir masal. Hatta masal içinde masal. 


Nette şöyle bir bakındığımda filmin 18 farklı ülkede, 26 farklı gerçek mekanda çekildiği ve hiç özel efekt kullanılmadığı bilgisine denk geliyorum hep. Bir de Türkiye'de hiç gösterime girmediği, sadece bir festival sırasında gösterildiği bilgisi söz konusu. Gösterime girmemiş olması beni şaşırtmıyor ama her zamanki gibi sinirlendiriyor.
Anlatırken kullandığım hiçbir kelime yeterli gelmeyecek gibi... Umutluydum, güzel bir şey izleyeceğimi biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.

Ben susayım, buyurun buradan okuyun: http://www.otekisinema.com/the-fall-2006/


Gugli gugli gugli go away!

3 kişi de demiş ki:

ufaklık dedi ki...

izlemek istediklerim listesine aldım onu, teşekkürler :)

Finduilas dedi ki...

Her karesi fotoğraflık.

a.nur... dedi ki...

Söylediğin kadar varmış!

Gugli gugli ile bitirişini de sevdim:P

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?