5 Haziran 2010 Cumartesi

Öğretmen halleri 2-Girmeyeceğin sınavın stresi

Vizeler, finaller, öss, yds, denemeler, yazılı sınavlar, testler vs derken yüzlerce sınava girmiş oldum şimdiye kadar. Yapı olarak heyecanlı bir insan olsam da sınavlara hep umursamaz, hep sakin girdim. 


Ben sınava girerken benim yerime dışarıda heyecananlara da hep kızdım. Büyütülecek ne vardı ki sanki?!


Sonra ÖSS-YDS sırası Mischief'e geldiğinde anladım ki sınava girmekten zormuş dışarıda beklemek. Sonra küçük kardeşimizin OKS zamanı geldi, bir seneyi de onun heyecanıyla geçirdik.


Derken öğretmenlik hayatı başladı. Hiç gelmeyecekmiş gibi gözüken tarihler geldi çattı. Geçen 10 ay içinde herkesten fazla zaman geçirdiğim sevgili öğrencilerimin bir kısmı yarın, bir kısmı sonraki gün, bir kısmı ise önümüzdeki hafta girecek sınavına ve ben şu an heyecandan ölmek üzereyim.


Öğrencilerle birlikte sınava gitme adetini yerine getirebilmek için biraz mücadele etmemiz gerekti, sonunda başardık. Ama şu an bir taraftan da için rahat değil. İstiyorum ki inandığım ve sevdiğim bütün öğrencilerin yakınında olayım... Sanki benim orada olmam bir şeyleri değiştirecekmiş gibi...


Heyecanlıyım, korkuyorum. Umarım şu iki haftayı alnımızın akıyla atlatırız.


Hadi çocuklar...

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?