16 Haziran 2010 Çarşamba

Olmaz, olmamalı...

Evden çıkarken süslenmişim, elbiseler, topuklu ayakkabılar, güneş gözlükleri; üstüne başına azıcık özen gösterdiğinde gelen müthiş özgüven...


Sağdan soldan gelen iltifatlar.


Her zaman alışveriş yaptığın yerlerde sırf "kız" gibi göründüğün için gördüğün ekstra ilgi. (kot pantolon ve t-shirt'le gidince gördüğün ilgiden daha fazlası yani)


Az önce bahsettiğim özgüvenin duruşuna, yürüyüşüne yansıması...


Her şey şahane yani.


En havalı halimle saçımı başımı savura savura yolda yürüyorum. Fonda Pretty Woman çalıyor, hayır aslında çalmıyor da ben o moddayım.


Tam o sırada karşıdan 100 kg ağırlığı çoktan aşmış bir teyze geliyor. Üzerinde benim elbisemin birebir aynısı. Teyzeyle pişti oluşumuzun üzerine benim adımlar yavaşlıyor, az önceki havamdan eser kalmıyor. Pretty Woman susuyor, acıklı şeyler çalmaya başlıyor. Hayata küsüyorum. Teyze geliyor yanımda duruyor, birlikte bekliyoruz.


İki dakika şu durumun tadını çıkarsaydım be!

10 kişi de demiş ki:

hippilazman dedi ki...

çok fenaymış...

Sittirella dedi ki...

Yanyana durmanız felaket olmuş.
Before - After hikayesi gibi. Hehhe
Hem kilo olarak hem de özgüven olarak silindir gibi tepemizden geçiyorlar... ona gülüyorum :)

bellatrix dedi ki...

neşeli hababam sınıfı melodisi, "çocuklar kel mahmut hastanede!" deyince birden hüzünlü melodiye döner ya o hesap :)

boşver yaa, bana daha çok yakışıyo işte hıhh deyip geçseydin :))

losstime dedi ki...

:)...bunu hiç anlamıyorum pişti olmak :)

sLn dedi ki...

@ hippilazman

Sorma :)

sLn dedi ki...

@ Sittirella

O kadar geniş alanda dikilmek için benim yanımı buldu ya ben daha ne diyeyim :(

sLn dedi ki...

@ Bellatrix

Abla özgüveniyle beni döver diye tırstım, 2 dakikada öldürdü beni :)

sLn dedi ki...

@ Losstime

Dişi milletinin korkulu rüyası :)

!reDanDark! dedi ki...

Vaoov.. inanılır gibi deil:D

diamandi dedi ki...

hala gülüyorum :D

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?