29 Haziran 2010 Salı

Tekrar Çal Sam-II







Kitapçıda çok zaman geçirmenin de bazı faydaları var tabi. Yeterince dolaşır ve ertafınıza bakınırsanız sizi çok mutlu edecek şeylerle karşılaşabilirsiniz :)


Mesela 1990'da basılmış bir "Tekrar Çal Sam". (Fotoğraftakinin birebir aynısı) Hatta bu yetmezmiş gibi yanında bir adet "Annie Hall", bir adet de "Manhattan" alabilirmişsiniz. (Onlar da 1990 basımı.)


Biz gidip alalım diye üçünü tek bir poşete koymuşlar, kitapların arasına saklamışlar. Allahtan Mischief'in gözleri iyi görüyor. 


Genelde eski kitapları Kabalcı'dan bulurdum, D&R'da bulunca şaşırdım. Demek ki nereden ne çıkacağı belli olmazmış, iyice incelemek gerekirmiş.


Mutluyum, sebebi de bu kitaplar :)


ve en sevdiğim bölüm...


Allan: Böylesi daha iyi olduğu için söylüyorum. İkimiz de senin Dick'e ait olduğunu biliyoruz. Sen onun işinin bir parçasısın. Onu başarılı olmaya sevk edensin. Eğer o uçak sen olmadan kalkarsa, sonradan pişman olabilirsin. Belki bugün değil, yarın da değil, ama çok yakında ve yaşamının bundan sonraki yıllarında pişmanlık duyabilirsin.


Linda: Çok güzel konuşuyorsun.


Allan: Casablanca filminin sonunda Bogart, Ingrid Bergman'a böyle söylüyordu. Bu sözü bir kere söyleyebilmek için hayatım boyunca beklemiştim.


Linda: Elveda.


Daha önce de şöyle demiştim: http://slnnn.blogspot.com/2008/11/tekrar-al-sam.html 

2 kişi de demiş ki:

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

2 gün önce D&R daydım yeni mi koymuşlar ki bunları?

sLn dedi ki...

Uzun zamandır orada olduklarını sanıyorum, epey eski kitaplar ve alakasız bir sürü kitabın arasındaydı bu üçlü. Çok ortalık bir yerde değildi. Aynı set sitede de var: http://dr.com.tr/Product.aspx?pid=0000000284506 Baskı yılı 2009 diye yazmışlar orada ama 1990-1991 aslında :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?