15 Haziran 2010 Salı

Yeniden

Çok uzun zamandır kendi gerçeklerimi böyle kafama vura vura bana hatırlatan başka şarkı olmamıştı galiba. Kendin biliyorsun bilmesine ama başkasından duymak daha güzel oluyor.


"Yeniden" Malt'ın albümünde daha ilk dinlediğimde takıldığım şarkı ve o gün bugündür durmadan dinlediğim şarkı. Uzun zamandır yazmak istiyorum da niyeyse bir türlü toplayamadım yazacaklarımı.


Aslında uzun uzun sevdiğim bütün şarkılara dair bir şeyler yazmak gibi manyakça fikirlerim de var. Ne yapsam diye düşünmeyi bitiremeyince de yazamadım işte bir türlü.


Şarkının başlamasıyla aynı anda bir gülümseme yerleşiyor yüzüme. Nerde olursam olayım hem de... İçimden eşlik ediyorum, şarkı bitiyor bu kez kendi kendime söylemeye başlıyorum. Düşünüyorum, tekrar gülümsüyorum.


Bir süre önce kendime güçlükle itiraf edebildiğim şeyin şarkı hali:


Her geleni yok sayıp darlanmaksa benim tarzım
Her gelene hırlayıp harlamaksa farzım
Her gidenin ardından ahlanmaksa arzım
Belki de bana benim gibi bir ahmak lazım.


Şarkının tamamı:


Dün yeniden
Dinledim bu şarkıyı
Kalmıştı çok eskiden
Sözleri dedim bari yazayım en baştan yeniden


Dün yeniden
Baktım eskilere benim yeni evden
Her şey değişmiş ama nakarat kalmış
Söylüyorum aynen, yeniden


Her geleni yok sayıp darlanmaksa benim tarzım
her gelene hırlayıp harlamaksa farzım
her gidenin ardından ahlanmaksa arzım
belki de bana benim gibi bir ahmak lazım


Malt'ı sevdiğimden birkaç kez bahsetmiştim değil mi?

2 kişi de demiş ki:

bellatrix dedi ki...

Bravo, sözler cuk! (seni tanımıyorum tabi ama birçok insan için cuk:))Hemen şu an, şarkıyı dinleme girişiminde bulunuyorum.

sLn dedi ki...

Tembellik etmemiş olsaydım yazının hemen altında bir de klip olacaktı aslında ama tembel bir insanım maalesef :))

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?