31 Temmuz 2010 Cumartesi

Inception




ve başım göğe erdi!


Günlerdir "Inception, Inception" dedikten sonra bugün izledim ve rahatladım.


İğrençlik yapıp bütün filmi anlatmayacağım, endişeye gerek yok.


Leonardo Di Caprio'ya taa Titanic zamanlarından kalma bir gıcık olma durumum olsa bile adamın son yıllarda rol aldığı bütün filmleri izledim, çünkü adam ya çok şanslı, gerçekten iyi işlerin içinde buluyor kendini ya da ne yaptığını gerçekten biliyor. Evet muhtemelen ikinci seçenek doğru. (Titanic filmine dair herhangi bir şey gördüğünde fenalıklar geçiren, filmi bir kez bile sonuna kadar izlememiş ve zerre kadar merak etmemiş o insan bendim, merhaba)


Neyse hakkını yemeyelim, adam iyi işler yapıyor. (zaten gıcık olmuyorum artık)


Oyunculuklar iyi, kurgu müthiş, bir an bile sıkılmıyorsunuz ya da dikkatiniz dağılmıyor izlerken. İçiçe geçmiş hikayeler ancak bu kadar net anlatılabilirdi sanırım. Filmin sonunda kafamda hiçbir soru kalmadı en azından. Hatta olaylar ilerlerken de neyin nerede yaşandığı ve neden yaşandığı gayet açıktı. "Ufff karmakarışık, hiçbir şey anlamadım" diyen birini görürseniz arkanıza bakmadan kaçabilirsiniz.






Konuya girmeden film anlatmak zor, o yüzden ben susuyorum ve bir kere daha filmi çok beğendiğimi söylüyorum.


Beklediğime değdi gerçekten.

5 kişi de demiş ki:

Aslı dedi ki...

Ben de izledim bugün ve çok beğendim.

CaRtMaNtR dedi ki...

Filmi anlatmak zor ayrı birde film tam olarak nasıl bitti onu göremiyoruz. Muhtemel bir devam filmi için ortada gayet güzel bir malzeme var.

StummScream dedi ki...

Güzel yapımdı sonu biraz akıl karıştırmak için özenle yapılmış gibiydi sanki =)

Selin dedi ki...

@ Cartmantr

Seve seve izleriz devam filmi olursa :)

@StummScream

Güzel olmuş ama olumsuz anlamda bir karışıklık söz konusu değil :) Bence tam anlamıyla olması gerektiği gibiydi.

Lady dedi ki...

bence Leonardo kendini iyi bir işin içince bulmuyor, o olduğu için filmler iyi oluyor. ben bugünde kadar onun oynadığı bütün filmlerin iyi olduğunu düşünüyorum. adam iyi. :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?