6 Temmuz 2010 Salı

Sansürsüz İnternet





İnternette Sansüre karşı ortak platform deklarasyonunu bu cümlenin üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz.


İnternet sansürlerinden bıktım, ben de bu konuda ses çıkarmak istiyorum diyorsanız bu cümlenin üzerine tıklayarak deklarasyonu imzalayabilirsiniz.


Blogum/sitem var ben de oradan bu hareketi duyurmak istiyorum derseniz bu cümlenin üzerine tıklayarak hazırlanan banner'lara ulaşabilir, istediğiniz yere ekleyebilirsiniz.




İnternet kullanmaktan bihaber bir grup insanın hangi sitelere gireceğimize karar vermesi sizi rahatsız etmiyorsa, tunnel kullanırım, DNS değiştiririm, nasılsa bir şekilde girerim, başka kimse de beni ilgilendirmez diyorsanız söyleyecek bir şey yok ama biraz olsun rahatsızlık duyuyorsanız bence linklere bir göz atmalısınız.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?