15 Temmuz 2010 Perşembe

Six Feet Under






Akşamları eve ceset halinde geldiğim, izlediğim ve okuduğum hiçbir şeyden keyif alamadığım, dahası ne izlediğimin ya da ne okuduğumun farkında dahi olamadığım günlerden birinde başlamıştım "Six Feet Under" izlemeye. İzlediğim üçüncü bölümden sonra dedim ki "Selin, bu güzel bir dizi, kafanın bir dünya olduğu günlerde izleyerek harcama bunu". Sonra bıraktım.


Hazır tatil olmuşken, hazır ben kendime oyalanacak şeyler ararken, kendimden kaçmam gereken zamanlar yeniden başlamışken tam zamanıdır dedim ve tekrar başladım Six Feet Under'a. 






Hakkında çok güzel şeyler okuduğum ve çok uzun zamandır başlamayı istediğim bir diziydi. İzlerken gördüm ki söylenenler azmış bile. Geceleri oturup sabaha kadar izliyorum. İyi de oluyor. Ben de kendimi böyle oyalıyorum...


0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?