29 Temmuz 2010 Perşembe

Sıkıntıdan

Birilerine göre çok konuşuyorum. Sık sık diyorlar ki: "Selin sus artık".


Birilerine göreyse hiç konuşmuyorum, sessiz biriyim.


Birilerine göre sinir bozacak derecede sakinim, birileriyse her şeyi yapmaya muktedir bir manyak olarak görüyor beni.


Birilerine göre çok hassasım birilerine göre kaya kadar sertim, katıyım.


Bunlar gibi birbirine neredeyse zıt daha onlarca şey...


Biliyorum, insanların algılayışları farklı ve her şeyden etkileniyor. Ama nasıl bu kadar farklı şekillerde algılanabiliyorum işte onu bilmiyorum. Bir şey aynı anda hem siyah hem beyaz olabilir mi?


Bildiğim/farkında olduğum kadarıyla sevmediğim insanların yanında normal halimden farklı davranıyorum, orası doğru; ama sevdiğim insanlar hakkımda bu kadar farklı şeyler düşünüyorlarsa demek ki onlara da aynı şeyi yapıyorum. Hem de yapmadığımı sanmama rağmen.


Bir yandan da acaba bunların hangisi doğru diye merak ediyorum. Sonra "doğru" diye bir şeyin olma ihtimalini sorguluyorum.


Sanırım bu ara düşünecek çok fazla şeyim yok, o yüzden bütün gün böyle saçma şeylerle uğraşıyorum. Düşünecek fazla şeyim olmamasına rağmen aklımın sürekli bir şeylerle meşgul olması ve her şeyi 3 saniye içinde unutmam da benim tuhaflığım.


Ayrıca insanların hakkımda ne düşündüğünü bu kadar fazla umursamayı da bırakmalıyım artık.

6 kişi de demiş ki:

Fareli Köyün Kavalcıları dedi ki...

Çok yönlü olmak iyidir. :)

!reDanDark! dedi ki...

Ya bence insanlar yalnızca görmek istedikleri kadarını görüyorlar..

beenmaya dedi ki...

sen kendin biliyor musun hangisi olduğunu o zaman sorun yok :))

Selin dedi ki...

@ Fareli Köyün Kavalcıları

Bence de öyle, kesinlikle öyle hatta :)

Selin dedi ki...

@ !reDanDark!

Bu kadar farklı şekillerde görmeyi nasıl başarıyorlar, benim merak ettiğim o. Kendimde aramaya başlıyorum problemi bir yerden sonra.

Selin dedi ki...

@ Beenmaya

Zaman zaman kafam karışıyor olsa da biliyorum sayılır :)

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?