24 Temmuz 2010 Cumartesi

Törkiş Ghost Whisperer




Sıcak hava yüzünden evde kapalı kalınca bütün gün dizi izleme moduna geçmiş olabilirim, evet. Bütün günü bunlarla geçirince de bütün gece rüyamda bunlarla uğraşıyorum.


Sıradaki dizi: Ghost Whisperer.


Aslında senelerdir parça parça izlediğim bir dizi Ghost Whisperer. Bilmeyenler için özet geçelim hemen: Melinda çeşitli sebeplerden dolayı iki dünya arasında sıkışmış kalmış ruhların hesaplarını kapatmalarına yardım eden ve ışığa gitmelerine (o öyle diyor) yardımcı olan bir ablamız, dizi de o ablamızın başından geçenleri anlatıyor.


Biz de rüyamızda kendi çapımızda bir Melinda oluyoruz. Gayet hoş, eski bir bahçedeyiz, her taraf kalabalık. Fonda güzel bir Noir Désir şarkısı çalıyor, bağıra bağıra eşlik ediyorum. Bir yandan da ben bu şarkının sözlerini ezbere bilmiyordum ne ara öğrenmişim acaba diye düşünüyorum rüyamda. (Gerçekten bilmediğim bir şarkıya eşlik ediyordum, şu an yine hatırlamıyorum.)


Ayrılma zamanımız geliyor, merdivenden aşağı inerken merdiven altında bir oda olduğunu fark ediyoruz. Yıllardır ruhları ışığa göndermiş olan ben bu duruma rağmen son derece tırsak olduğum için "hayalet vardır orda, girme" diyorum Mischief'e. O da sanki çok cesurmuş gibi beni dinlemeyip dalıyor içeriye.


Ben girişin oradan bakıp bütün hayaletli filmlerde olan koltuğu orada görünce oraya girilmemesi gerektiğine karar veriyorum ama beni dinleyen kim?


Neyse, birkaç dakika sonra kucağında iki tane muhteşem bebekle kapıda beliriyor Mischief. Tombul, sarışın ve mavi gözlü iki tane şahane bebek var kucağında, önce "Allahımmm çok güzelllleeeeerrrr" desem de hemen şüphelenmeye başlıyorum, Melindayım ben, şüphelenirim tabi.


Bebeklerin vücutlarının alt kısımlarının şekilsizliği dikkatimi çekiyor hemen, 13 Hayalet filmindeki çirkin velet geliyor aklıma. Sonra gözlerine bakıyorum, evet bunlar hayalet! Bütün hayaletlerin gözlerinin altında çamur rengi o sudan olur, (ne çamuru ne suyuysa artık :D ) bunlarda da var. Demek bunlar hayalett!!!


Kendilerini göndermek için hemen neden burada kaldıklarını öğrenmem gerekse de ben korkudan öyle şeyler düşünemiyorum tabi. My Name is Earl çakması olarak yaptıkları Hakkını Helal Et gibi oluyor benim dizi. Bildiğim yöntemle gönderiyorum hayaletlerimi. 3 kuluvallah 1 elham okuyorum. Hemen yok oluyorlar.


Sıradaki diziyi heyecanla bekliyorum.

0 kişi de demiş ki:

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?