29 Ağustos 2010 Pazar

Aşkımızın meyvesi: Pınar

Bu Aşkımızın Meyvesi Aytek:






Bu Pınar Altuğ:




Şimdi Pınar Altuğ'un yüzünü Aytek'in yüzü gibi hayal ediyoruz, upuzun bir çene, kocaman kulaklar ve başın üst kısmı geniş olacak.


Ben dün gece rüyamda o şeyi gördüm işte, Aytek görünümlü Pınar'ı. Hem de o bendim!


Bence dün gece rüyaların bilinç altıyla ilgisi olmadığını kanıtlamış olabilirim, benim bilinçaltımda bunların işi ne yahu?!


Sevgili rüya tabircileri;


Rüyada görülmüş atı, denizi, bebeği, çiçeği yorumlamak kolay, kendini Aytek görünümlü Pınar olarak görmek ne demek söylesenize bana! Bilmek istiyorum, hemen şimdi!

6 kişi de demiş ki:

!reDanDark! dedi ki...

Söyliycek çok bir şey yok:) Hayır olsun:D:D

Unicorn dedi ki...

:)) koptum :D :D aytek'in hastasıyım ayrıca :)

bi dost dedi ki...

ahauaha selin yazık sana da :D

Selin dedi ki...

@ !reDanDark!

Nasıl bir hayır olabilir bu rüyayla ilgili bilmiyorum ama hayır olsun inşallah :)

Selin dedi ki...

@ Unicorn

Aytek'e ben de hastayım ama onu uzaktan sevmek güzel, öyle bir çocuğum olmasını istemem şahsen :P

Selin dedi ki...

@ bidost

Yazık bence de :(

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?