1 Ağustos 2010 Pazar

Çoook sıcaaaaak






Hani olur da bir daha kış gelir, sonra yeniden ilkbahar olur. O ilkbahar günlerine tahammül edemeyen sabırsızlar "Hadi yeeaaa yaz gelsin artık", "Ne zaman hava ısıncak yeeeaaa" demeye başlarlar.


İşte o günler yeniden gelirse o tür cümleler kuranların kafalarına bulabildiğim en ağır nesnelerle vuracağım. Neden yaptığımı soranlaraysa "1 Ağustos 2010" diyeceğim sadece.


Olur da ben soğuk havadan şikayet edersem (kolay kolay etmem, kış çocuğuyum ben.) sizler de bana her türlü işkenceyi yapma hakkına sahipsiniz.


Allahım, bu nasıl sıcak?!


Sanırım buharlaşıp yok olacağız!


Bugün 32 dereceymiş, cuma 36. Cehennem sıcağı dedikleri böyle bir şey mi?


3 kişi de demiş ki:

Aslı dedi ki...

Ya tam o Antalya'da ağlayan çocuk durumundayım şu anda. Ne yapsam, nereye kaçsam bilemedim. Nasıl uyuyacağız bu gece yahu?

öküz dedi ki...

Kahrolsun yaz! Kahrolsun terlemek! Yaşasın sonbahar! Yaşasın Kış!

Selin dedi ki...

@ Aslı

Sabah 6'ya kadar oturup sonra yatıyorum, nispeten serin oluyor o saatler :-/

@Öküz

Kesinlikle katılıyorum

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?