3 Ağustos 2010 Salı

Gitmesi gereken yere ulaşmayacak bir mektup bu

Çok soğuk biri değilimdir aslında ben, bakma söylenenlere. Sadece huyumdur karşıdakini iyice tanıdığıma inanana kadar sessizce izlemek.


Elim ayağıma dolanır iyi şeyler söylemeye kalktığımda, beceremem. Ondandır bütün saçmalamalarım.


Bayılırım içinde bulunduğum andan şikayetçi olup, geçmişi özlemeye. Sanki geçmiş bir halta benziyormuş gibi. Emin ol 3 sene sonra da bugünü özlerim. Bu böyle gider, aldırma.


Herkesten daha çok korkutur beni bazı kelimeler. Kullanamam uzunca bir süre. Alışırım sonra. Ama alışana kadar idare et...


Kendime küserim bazen. Kendine küsmek daha kötüdür başkasına küsmekten. Konuşmam öyle zamanlarda, telefonlara çıkmam, mesajlara cevap vermem. Karşımdakine kızdığımdan değil bu, sadece sorunlarımı halletmeye çalışırken araya kimseyi sokmak istemeyişimden. Araya girmeye çalışanların kalbini kırma ihtimalimin yüksek olduğunu iyi biliyor oluşumdan. Üstüne alınma.


"Konuşmak istemiyorsan kapat telefonunu" deme, her insan kadar benim de ihtiyacım var önemsendiğimi hissetmeye. Kimin beni düşündüğünü, merak ettiğini bilmeye.


Söylediklerimden dolayı pişmanlık duyarım zaman zaman. Ama hiç beceremem söylediklerimi geri almayı. Hatırlatma bana. Emin ol ki ben de anlamışımdır söylediklerimin yanlış olduğunu.


Bakma güçlü numarası yaptığıma, yalan onlar. Güçsüzüm, zayıfım, hatta korkağım.


Umursamıyor gibi görünsem de önemserim söylenen her şeyi. Hatta kendim de şaşıyorum zaman zaman nasıl umursamaz görünebildiğime. Böyle değildim ben.


"Bu arada sen ne yapıyorsun?" diyeceksen lütfen bil benim elimden gelenin en iyisini yapmak için çaba sarfettiğimi. Şimdilik elimden daha iyisinin gelmemesi benim suçum belki bilmiyorum ama halledilir zamanla...


Gerçekten umursadığım az insan kaldı hayatımda. Onlardan birisiysen anla ki seninle konuşuyorum şu an. Onlardan biri olmadığına inanıyorsan bir daha oku yazdıklarımı. Anla ki önemseniyorsun aslında.


Yanlış yapa yapa doğruyu bulacağım ben de. Tek ihtiyacım olan şey zaman. Belki de şu an tam zamanı!


Sana söylüyorum, ses ver duyuyorsan...


19 Haziran 2010, gecenin bir vakti...

2 kişi de demiş ki:

Finduilas dedi ki...

Sanki ben yazmışım gibi.

onurgn dedi ki...

Voodoo girl,Mrs. Lovett
bu yazıyı tekrar tekrar okudum...satırlar her kim okursa okusun, "Bunu ben yazmış olmalıyım" dedirtecek kadar içten. daha cümleler yazacaktım ama benzer anlamlarda olacak sanırım.. kutlarım...

Yorum Gönder

Var mı ekleyeceğin bir şey?